2019. november 23., szombat

Balázs Ágnes: Feladó: Fekete szivárvány értékelés

Szerintem ez a könyv, egy nagyon komoly témát dolgoz fel. Nem mást mint az elfogadást. Nehéz nekem erről írni, nem is találok szavakat. Zsófinak összecsapnak a feje felett a felhők. Hiába zárkózunk el a hibák és nehézségek elől, előbb vagy utóbb úgy is megtalálnak. De ugyanígy van ez a boldogsággal is. Azért is kemény dió nekem erről írni, mert életemben nem történt velem olyan dolog ami most a szereplővel. De tudom, hogy lesz majd ilyen. Tudom, hogy egyszer nem fognak elfogadni, nekem kell majd gondoskodnom magamról, nem bízhatok meg senkiben, egyedül leszek, magamnak kell a félelmem legyőzni. De azt is tudom, hogy lesznek jó pillanatok, szépek, gyönyörűek amiket sosem felejtek el. Ebben a könyvben volt egy szerelmi szál ami tetszett. A végét kicsit félbehagyottnak, sejtelmesnek, lecsapottnak éreztem. Még olvastam volna tovább a történetet. Mi lesz az anyukával, az apukával, Zsófival, Bán Ferivel, még Vincze néni macskájának az élete is érdekelt. Nem akartam elszakadni ebből a világból. Mégis vége lett a könyvnek. Bevallom őszintén, nem tetszett ez a titok, ami sosem derül ki. De azt kell hogy mondjam, gyönyörű és megható volt. Emiatt másképp nézek az emberekre. Megváltoztatta a gondolkodásomat. Kicsit magába szállt mindenki, hogy igen, van ilyen, megeshet. Kimomdom: a kedvencem lett és szerintem minden embernek el kéne olvasnia ezt a könyvet. Sokkal szebb lenne a világ.

Mit gondolok:
-Zsófiról? Jól is meg nem is oldotta meg a problémát. Egyben sajnálom és szerettem. Teljesen együtt tudtam érezni vele.
-Bán Feriről? Kár, hogy nem vette észre előbb Zsófit. Szerintem ha igazán szeretné, századszor is visszament volna érte.

Fülszövege:Ki lehet a titokzatos alak, aki éjszakánként az ablakhoz lopódzik és anyát szólítja? Vajon ő írja a névtelen leveleket is, melyek feladóján fekete szivárvány díszeleg? Édesanyja balesete után Zsófi egyedül marad otthon. A tizenkét éves kislány megtanul gondoskodni önmagáról, sőt még diákmunkát is vállal. Ám az igazi gond a szerelem, s vele együtt az előítéletek hatalma. Zsófi kételyekkel küzdve ered a Fekete Szivárvány rejtélyének nyomába, hogy felfedje a felnőttek titkait és rátaláljon édesapjára.



További szép napot, Luca

A nap kérdése:
-mit csinálnál, ha nem fogadnának el? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...