2019. november 8., péntek

Októberi hónap összegzés

Sziasztok kedves olvasóim! Eltelt kb. egy hét Novemberből. Már túl vagyunk a halloweenon, hűvösre fordult az idő, az eső is sokszor eleredt. Így nem maradt más, mint az októberi összegzés. 

Mennyi könyvet olvastam ez idő alatt? 
19 kiolvasott könyv. Az esős idők megtették hatását. 

Mi volt a kedvenced ebben a hónapban?
Nagyon nehéz feladatom volt. Rejtő Jenő: Egy bolond száz bajt csinál könyvével versenyzett, de végül ez győzött. Vagyis Cathy Arrow: Boszorkányok. Végig izgultam. Nagyon halloweeni.

Mi volt a legrosszabb ebben a hónapban?
A meglepő, hogy ilyen nem volt. Egyik könyvben sem csalódtam. Mindegyik eléggé elnyerte a tetszésemet. Ha nem is nagykedvenc, akkor kiskedvenc született belőle.

Mennyit karcoltam a molyon?
A suli és a sok dolgozat, feleés miatt keveset voltam aktív mint szoktam. Dr így is egy szép szám lett belőle: 41 karc született. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
10 idézet került hatalmamba. Azért ez egy jó kis kerek szám annak ellenére, hogy nagyon keveset idézek. 

Mennyi blogbejegyzésem született?
7 Én mindegyik írása közben jól éreztem magam. Bekerített engem az igazi őszi hangulat.

Melyik volt a legnézettebb bejegyzés?
Az Őszi book tag:https://csakegyluca.blogspot.com/2019/10/sziasztok-kedves-olvasoim-azert-egesz.html?m=1  217 nézettséggel (ez eddig a legmagasabb szám). Meg is értem. Ki nem akar egy őszi bejegyzésről olvasni, főleg ha az egy book tag.

Melyik volt a legjkevésbé nézettebb?
A Rómeó és Júlia értékelés: https://csakegyluca.blogspot.com/2019/10/william-shakespeare-romeo-es-julia.html?m=1 ami a 6 számot kapta (kicsit többre számítottam, de ezzel is meg vagyok elégedve).

Túl vagyunk a sütőtőkös időszakon, jönnek a fagyok, és lassan bevánszorog a tél is. Mindenkinek további szép Novembert és napot kívánok, Luca



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...