Hány éves kortól ajánlom? +5
Csillagozás: 5/5

Balázs Ágnes: Tésztapacsni
Az írónőt a Feladó: Fekete szivárvány c. könyvéből ismertem meg, amiről bejegyzésem is született: https://csakegyluca.blogspot.com/2019/11/balazs-agnes-felado-fekete-szivarvany.html?m=1 kiváncsi voltam erre a könyvére is. Szurkoltam, hogy bennt legyen a könyvtárban, nem jártam sikerrel. Majd elmentünk a Fővárosiba. Valahogy csak megszereztem. Egy újabb karácsonyi story melengette meg a szívem. Kicsit olyan Karácsonyi énekes volt, mert egy mogorva néniről szólt. Aki utál mindenkit és mindent. Majd megváltozik ez az érzelmi állapota. De hogyan? Az kiderül a könyvből. Sokban hasonlított a Feladó:Fekete szivárványra. Az elején megemlítették a házmester macskáját, ami mindkét könyvben szerepelt. A végére egész jó új kedvencnek sikeredett. Mindenkinek ajánlom.

Kedvenc idézet: 
,,-Sajnos nekem nem voltak barátaim.
-Miért nem? – tudakolta Cili.
-Mert nem tudtam, mennyivel jobb, ha együtt gyúrjuk a tésztát-mosolyodott el Pulyka néni."

Mit gondolok:
- Pulyka néniről? Az elején csúnya dolgokat művelt, de örülök, hogy megváltozott.

Fülszövege: Pulyka néni mást sem tesz reggeltől estig, csak pöröl, morog, szitkozódik és óbégat. Még a szomszéd gyerekekkel is haragban áll. Karácsonykor azonban minden megváltozik! Miközben Pulyka néni a mazsolás kalácsot készíti a konyhában, a gyúródeszkán megszólal egy tésztapacsni, és a ház lakóinak elhozza a csodát!

Hány éves kortól ajánlom? +7
Csillagozás: 5/5

Továbbbi szép napot és kellemes ünnepeket kívánok!
Luca