2019. december 30., hétfő

Újévi fogadalmak 2020 book tag

Sziasztok kedves olvasóim! Bocsássatok meg, hogy a napokban nem blogoltam, de sok volt a program. Gondolom ti is kiélveztétek a karácsonyi családi programokat és a sok édességet, téli könyvet, forró kakaókat. Hogy ráhangolódjunk az új évre és a szilveszterre, egy book taggel szolgálnék nektek amit @szmelus ajánlott, hogy töltsem ki. 

1. Egy író akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle.
Gayle Forman könyvei igen híresek. Nem szeretnék én is kimaradni a jóbóly szóval feltétlenül szeretnék tőle olvasni. Nem is tudom melyikkel kezdjem. 👩

2. Egy könyv amit mindenképpen szeretnél olvasni
Matt Haig: Az igazmondó glimpi nagyon érdekel. Mivel van is egy ilyen kihívás a Molyon, így nem hagyhatom ki. A baj csak az, hogy nagyon nehéz megszerezni. Nem szeretném megvenni, könyvtárban mindig előttem veszik ki, sehol sem elérhető. 😐

3. Egy klasszikus amit szeretnél elolvasni:
Charlotte Brontë: Jane Eyre vagy más néven A lowoody árva. Nekem az utóbbi van meg. Mivel anyukám is ezt olvasta (nem ugyanabból a kömyvből, de uyganazzal a kiadással), gondoltam nekem is ki kell. Filmben láttam, az nagyon tetszett. Hát egy ekkora klasszikust nem szabad kiolvasatlanul hagyni. 😜

4. Egy könyv amit szeretnél újra olvasni.
Egyenlőre nem tudok olyan könyvet mondani amit perpillanat újra szeretnék olvasni. De lehet, hogy évközben akad olyan. 😏

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni.
Nem tudom, nincs nagyon olyan. Persze, nem egyedül kallódom céltalanul a könyvek világában, de ami esetleges lenne, azt már kiolvastam. 📖

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél.
Zoe Sugg: Girl online című könyve. Egy raktárvásáron vettem meg a második részével együtt. Most a polcomon alszik, míg le nem veszem. Ahogy felnézek rá, jó vastagnak tűnik, és az is. Bár amilyen könyveket olvastam már. Az Egri csillagokhoz képest ez semmi. De tudom, hogy még nagyon sok vastag könyv fog még a kezembe kerülni. 📕

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél.
Jojo Moyestől a Mielőtt megismertelek első részét olvastam, ami annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam, miért ne olvasnám el a második részét is. Már nagyon várom, biztos jó lesz. 📑

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén
Amikor múlt karácsonykor megkaptam, nem nagyon örültem neki. Aztán most így, hogy eltelt egy év, benőtt a fejem lágya, el szeretném olvasni Papp Diána: Kerek perec című könyvét. 📚

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is fogsz 2020-ban
Szerintem nem nagyon lesz ilyen, mert mindig szeretek kipróbálni új könyveket, és az új könyvek közben olvasom a sorozatok további részrit. Így van az, hogy hajlandó vagyok kioovasni egy három részből álló sorozatot akár 3 év alatt is. 📓

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Olvasási tervem az mint múltkor, még több könyvet elolvasni és újítani, de egyben a hagyományosnál is maradni. Hát példányszámban még nem gondolkodtam. A 100-at kiszeretném pipálni képzeletbeli listámon. 😊

10+1 Bármilyen egyéb célkitűzés? 
Szeretném, ha a suliba jók lennének a jegyeim és, hogy kevesebb tanulnivaló legyen (többet tudjak olvasni 😁). Új könyvekkel gazdagodjak. 

További szép napot és BUÉK mindenkinek! 🎉🎆
Luca

A nap kérdése:
-hogyan készülsz a szilveszterre? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...