2019. szeptember 1., vasárnap

2019 Augusztus hónap összegzés

Sziasztok! A mostani bejegyzés az első hónapösszegzésem. Nem mást búcsúztatunk mint az Augusztust és vele együtt a nyarat is. 

Mennyi könyvet olvastam ez idő alatt?
Összessn 16-ot. Szerintem ez egy szép szám. Mesekönyvből most jóval kevesebb született, mert zárva volt a könyvtár.

Mi volt a kedvenc könyvem ebben a hónapban?
Nagyon vaciláltam, így arra jutottam, hogy mindkettő szerepelhet.
Riskó Géza: R-GO Szikora és bandája c. könyv nagyon tetszett, mert mégtöbb információt gyűjtöttem mint amennyit vártam.
Katie D. Anderson: Csók és szájfény elvarázsolt egy teljesen más világba. Ez a világ a tinik közötti romantika. 

Mi volt a legrosszabb amit olvastam?
Katrhyn Lamb: Randivonal. Olvasshattátok, hogy ezt a könyvet nagyon lehúztam. Nem volt olyan borzasztó, de mégis bealudtam rajta.

Mennyit karcoltam a Molyon?
72 karc jelent meg a Molyon, avagy 72 rövid/hosszabb szöveget "pötyögtem be" az oldalra.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Nem sok, 4 idézetet írtam. Annak ellenére, hogy még ennyit sem szoktam, egész jól állunk.

Mennyi blogbejegyzésem született?
Egy szép kilencest köszönthetünk ennek jelképeként.

Melyik az a könyv amit  még nem fejeztem be de elkezdtem?
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek. Nagyon vártam, eddig filmben láttam, imádom már most, szerintem később méginkább fogom.

Hát eltelt az Augusztus is, jöjjön a Szeptember, a suli és a rengeteg könyv. Mindenkinek további szép napot kívánok mindenkinek, Luca

A nap kérdése:
-Te hogy érzed, milyen volt az Augusztusod? Jó, rossz, eseménydúsabb, vagy épp lágyabb?

4 megjegyzés:

  1. Nálam csak a szokásos lassú olvasás volt.Annyira nem olvastam jó könyveket,de nem is hagytam őket félbe-leszámítva 1-2-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd máskor lehet, hogy a kezedbe fogod a tökéletest ;-)

      Törlés
  2. 7 könyvet olvastam el,egyet félbehagytam,egyet pedig elkezdtem és most is olvasom

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...