2019. augusztus 29., csütörtök

Inkább book tag

Sziasztok kedves molyok! Ma az Inkább book taget töltöm ki. 😝

1.Melyiket olvasnád inkább: csak trilógiákat vagy csak önálló könyveket?
A sorozatokat nagyon szeretem. De az önálló könyveket is. Valószínű, hogy inkább triológiát, mert ha nem tetszik az első rész, akkor sem kötelező tovább olvasnom. 🤔

2.Kitől olvasnál inkább: csak nőktől vagy csak férfiaktól?
Mivel nő vagyok, ezért ezt választom. Mintha a nőkkel együttéreznék, megérteném őket. A férfiakat is nagyon szeretem pl.: David Levithan egész fantasztikus könyveket ír. De mégis kicsit eltántorít, mert velük nem igazán találom meg az összhangot. Szóval a női írókat választanám, de a férfiaktól sem vagyok elidegenülve. 👠/🎩

3.Hol vásárolnál inkább: könyvesbolt vagy online?
Hozzánk közel van a Libri, talán így sokkal egyszerűbb. Betérek és megveszem. Online heteket kell várni. Könyvet még nem rendeltem, de mást igen, szóval tudom mennyi nyűggel jár. (Főleg ha akkor jön a postás, amikor nem vagy otthon és még a postára is be kell menned érte) Lehet, hogy másnak ez az ideállis, mert pl. nincs a közelben könyvesbolt, de azért én az A válasznál maradok. 🏤

4.Melyiket választanád inkább: az összes könyvből film vagy sorozat?
Újra a sorozat. Ha van egy jó könyv, csinálnak belőle jó filmet. De neked annyira megtetszik, hogy tovább néznéd, de így csak újra és újra nézed. Ezért inkább a sorozatot választom, mert azt mégis tovább tudom nézni.🎞

5.Mennyit olvasnál inkább: 5 oldalt naponta, vagy 5 könyvet hetente?
Szerintem a többség a B mellett dönt. A türelmesek talán az 5 oldalt bevállalnák, hogy mégjobban átérezzék a könyv varázsát. De gondoljunk bele, milyen jó lenne heti 5 könyv. Jó, lehet hogy másnak egy 600 oldalas 3 nap alatt lemegy, de ahogy magamat ismerem....2-3 hét kell hozzá. Valószínű innen is jön a nagy türelmem 😄. Szóval mindenképpen hetente 5 könyvet 👍

6.Mi lennél inkább: kritikus vagy író?
Nagy álmom, hogy egyszer ismert író legyek és az emberek nagy szeretettel olvassák műveim. De ha író is lennék, nem hagynám el az olvasást. Mert azért egy írónak is kell más műből információt gyűjtenie. A válasz: mindkettő. 😁

7.Mit tennél inkább: újra és újra elolvasnád a kedvenc 20 könyvedet vagy mindig ezidáig el nem olvasott könyveket kéne bújnod? 
Szeretem a kedvenc könyveim, de egy idő múlva megunnám ha csak azt a 20-at kéne olvasnom. Az meg a másik, hogy minden könyv kedvencem 😆. De most komolyra véve a szót, inkább haladnék előre mint hátra. ,,Mindig előre ne hátra
Teljes erővel a gázra". Másképp megfogalmazva, ezidáig el nem olvasott könyveket bújnék. ☺

8.Mi lennél inkább: könyvtáros vagy könyvesbolti eladó?
Könyvesbolti eladó. Értesülnék az új könyvekről, ugyanolyan kedves tudnék lenni mint egy könyvtáros, a könyvesbolt eleve 6-kor bezár míg a könyvtár valamikor este 8-ig nyitva van. A könyvtár barátságosnak tűnik, de a könyvesbolt is, és mintha kicsit többet is fizetnének (ha jól tudom, de mivel még nem voltam, ezért nem vagyok benne biztos. Meghát a könyvesbolt közelebb van kicsit. Pontosan busszal 2 percre 😂). De amúgy meg mindegyiket kedvelem, mégis a könyvesbolt. 😊


9.Mit olvasnál inkább: csak a kedvenc műfajodba tartozó könyveket vagy inkább minden más műfajt kivéve a kedvencedet?
E téren nagyon makacs vagyok. Szeretek is meg nem is kipróbálni új dolgokat. De ha könyvről van szó, el nem hagyom a komfortzónámat. Én inkább maradok a saját világomban azaz: gyerek-és ifjúsági, tini, mese, romantikus, kaland, detektívtörrénetek kategóriában. 😇

Remélem tetszett nektek. További szép napot, Luca

A nap kérdése:
-te milyen műfajú könyveket szeretsz?

2 megjegyzés:

  1. Kb . mindenevő vagyok.:D A romantikus,történelmi,krimi,fantasy,ifjúsági,YA könyveket is szeretem.Thrillert nem sokat olvastam még,de nem utálom azt sem.A lényeg,hogy lekössön,jó legyen a stílus és a szóhasználat/fordítás is élvezetes legyen.

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...