2019. augusztus 28., szerda

DIY olvasó bagoly

Sziasztok! Most elkészíthetitek egy nagyon egyszerű folyamattal az asztalom kis díszét, az olvasó baglyot. Tudom, mi molyok olyanok vagyunk mint az olvasó baglyok. Ha te is szeretnél egy ilyen szép asztal díszt, tarts velem. 🤗
Mire lesz szükséged?
-Egy A4-es papírlapra, vagy színes lapra. Ahogy szeretnéd, hogy nézzen ki a baglyod tollazata.📄
-Olló ✂
-Ragasztó (én a stifteset ajánlom) 
-Grafit ceruza (+radír a szerencse kedvéért) ✏
-Színes filc/ceruza/festék 🖌
-2 pénzérme körülrajzoláshoz (én egy  1 és 2 forintost használtam) 💰
-WC papír guriga 🚾
-Vonalzó 📏
1. Lépés

A papírra rakjuk rá a WC papír gurigát, jelöljük be amekkora a guriga. Egy vonalzó segítségével húzzuk tovább a vonalat. 📐
2. Lépés

Vágjuk ki ezt a papírcsíkot, díszítsük ki (én kék és rózsaszín vonalakat húztam rá filctollal) végül ragasszuk a gurigára.🖊
3. Lépés

A tetejét horpasszuk be. Ez lesz a bagoly füle. Nem szükséges odaragasztani, de ha valaki szeretné, megteheti.
4. Lépés

Szem: 
Rajzoljuk át a két pénzérmét, vágjuk ki, a kisebbiket szinezzük be feketével, majd ragásszuk egymásba őket tetszés szerűen.👀

Szárny:
Két csepp forma rajzolása után szinezzük ki (zöld lett az enyém), vagy hadjuk fehéren. Nyírjuk ki egy olló segítségével.

Könyv:
Egy négyzet alakú papír közepére húzzunk egyenes vonalat, az mentén hajtsuk be. Firkáljunk bele, mintha azok betűk lennének. A hátulját fessük be (én pirosra).📙
5. Lépés (egyben az utólsó) 

Ragasszuk a testre az elemeket, úgy hogy a bagoly szárnyai fogják a könyvet, mintha olvasna. Narancssárgával rajzoljunk egy kis háromszöget, ez lesz a csőre. Ha kislányt szeretnénk, akkor szempillát és egy masnit is biggyeszthetünk neki.  👩Ha kisfiút, akkor szemöldököt és kalapot, vagy nyakkendőt.👔 De ezek már apró részletek, amiket ti is módosíthattok kedvetek szerint. Más plusszt is belevihettek munkátokba. El is nevezhetitek. Az enyém neve: Szandi. Akár ruhát is adhattok rá, de ezt már rátok bízom. 

Remélem tetszett nektek, elkészítitek. További szép napot kívánok, Luca

A nap kérdése: 
-Szoktál kézműveskedni?
-Szeretnél még ilyen tartalmakat?
-Te hogy nevezted el baglyodat? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett a baglyod.:) Én nem vagyok az a kézműveskedő fajta,hozzávalóm sincs,hogy el tudnám készíteni,de szívesen olvasok ilyen tartalmakat,mert nagyon szépen kézműveskedsz ez alapján.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Akkor lesz még ilyen bejegyzés néha-néha. :-)

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...