2019. augusztus 26., hétfő

Csók és szájfény értékelés

Katie D. Anderson: Csók és szájfény
Megbabonázott ez a könyv. Végre nőnek érezhettem magam. Tetszett minden pillanata. Ha 10 év múlva újraolvasnám, akkor is tetszene ebben biztos vagyok. Kedvet kaptam mellette a tanuláshoz és megtanított arra, nem gond, ha egy nő sminkeli magát, vagy rúzsokkal foglalkozik szabadidejében. Nem ciki nőnek lenni. Ugyanolyan a sminkelés mint a cigizés (csak egészségesebb), az hogyha tetkód van (csak ez lejön), befestett haj, szemüveg, stb. ugyanúgy nem kell szégyelni. Valaki nem hordja, nem gond. Valaki hordja, nem gond. Mindig amikor sminkelve mentem be a sulibuliba, néhányan elszörnyedtek, valakinek kimondottan tetszett. Jó érzés volt azt látni, nem vagyok egyedül. Azért is imádtam egyben, mert romantikus. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen szenvedélyes, de emellett a könyv mellett úgy éreztem, mindenhol megtalálható a szerelem. Nem kell ahhoz csinos külső, nem kell másnak lenni, csak önmagunknak. Megtanított arra, majd jön az igazi, addig ne rendezzünk ,,smaci hadműveletet" ne fussunk egy fiú után. Lehet, hogy nekünk is egy ilyen "zenész srác" jut, de az nagyon jó lesz. 💋

Mit gondolok:
-Emersonról? Egy erős nőies lélek aki nem adja fel. A múlt miatt nem akad meg egyhelyen, tovább lép és mindent elkövet, hogy jó legyen az élete. Szenvedélyes....szerelmes.💘
-Edwinről? Ilyen fiú kell nekem. Okos, erős, magabiztos, zenész, udvarias, jóképű, férfias. Egy általa szeretett nőért meghalna. Egyszóval: tökéletes.🎩

Fülszövege: Fiúk. Smink. Remek osztályzatok. 
Mindez a tied lehet, ha ügyesen csinálod. 
Az igazi nem mindig ott vár rád, ahol gondolnád. Lehet, hogy végig az orrod előtt volt, csak észre kell venned! 
Emerson, a sminkrajongó tinilány bajba kerül: sürgősen javítania kell a jegyein, hogy továbbra is a drága magániskolába járhasson. De őt egészen más foglalkoztatja, név szerint Vance „Szexi Fiú” Butcher köti le minden gondolatát. Így nehéz tanulni… 
Szerencsére – vagy épp balszerencséjére? – édesanyjától különös képességet örökölt: valahányszor megcsókol egy fiút, megjelennek előtte annak gondolatai. Mi lenne, ha két legyet ütne egy csapásra…? 
És kezdetét veszi a nagy Smaci- és Jegyjavító-hadművelet. 
„Kacagtató, ugyanakkor elgondolkodtató könyv a barátságról és a családról.” (Romantic Review)💄
  • Kiadó: I.P.C.
  • Kiadás helye: Budapest
  • Kiadás éve: 2014
  • Oldalszám: 352
  • ISBN: 9789636354961
  • Fordította: Miklósi Zsuzsanna
  • Megjelenés időpontja: 2014. október 13.
Hány éves kortól ajánlom: inkább 14+
Csillagozás: 5/5

Megszerzés:
Molyon már régóta kinéztem, de nem voltam benne biztos, el szeretném e olvasni. Jött a Könyvhét. A Könyvtündér kiadónál egy fémkosárba 500.- os könyveket árultak. Mondom megnézem. És ott tündökölt. Ez nagyon jó lépés volt. Ezt is bekuckózós könyvnek gondoltam. Igazam lett. Iskolakezdésnél a legjobb. Együtt tudsz érezni vele. Nem kezded komoran az évet. Reményt ad és felvidít. 📚

A nap kérdése:
-szereted a romantikus könyveket?

3 megjegyzés:

  1. Tisztára kedvem támadt megvenni:D De tényleg,egyszer szerintem mindenképp elolvasom.Nagyon figyelemfelkeltő értékeléseket írsz.:)
    Én is szeretem a romantikus könyveket,legtöbbször a szerelmi szál-mentesek le se kötnek:D.Kisebb koromban az olyan meséket ,filmeket utáltam is,ahol semmi romantikus szál nem tűnt fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes elolvasni, mert tényleg nagyon szép könyv. Én is imádom a romantikus könyveket, filmeket. Sokkal jobban leköt mint egy nyomozós film/könyv. Bár lehet, hogy ez ilyen alapbeállítottság...ki tudja. :-) Ha mégis úgy döntesz, elolvasod, akkor jó szórakozást hozzá. :-D

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...