2019. augusztus 25., vasárnap

Vissza a suliba book tag

Vissza a suliba. Milyen jó lesz. Új füzetek, régi barátok, de ami a legjobb....mégtöbb könyv! Már csak egy hét!! Ma a Back to school tag veszi kezdetét! :-D

1. Melyik az a könyv, amelyet minden iskolakezdés előtt újraolvasol?
Eddig nem volt ilyen könyv. Valószínű nem is lesz, bár ki tudja mit hoz az élet. Még nem vezettem be ezt a szokást, kicsit furának tartom. Bár biztos jó lehet. Nekem ez inkább semleges.🤔

2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
Eddig mindet. Első osztályban lehetett választani: Vukk vagy Misi mókus. Misi mókus mellett döntöttem. A másikat nem olvastam el. Némelyik nyógvenyelős volt, valamelyik kivételesen tetszett. De nem támogatom ezt. Szerintem pont ezzel utáltatják meg a gyerekekkel az olvasás jó oldalát. Szerintem olvassunk olyat, ami a legjobban érdekel. (Persze ez is csak egy vélemény, nem kell komolyan venni, nem sértésnek szántam. Szépek ezek a könyvek is, de egyeseknek nem valami leányálom)🤗

3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet fogsz tudni olvasni?
Kicsit igen, mert nem tudod mit hoz a jövő. Lehet, hogy nagyon elfoglalt leszel a sok tanulással, az is lehet, hogy kétszer annyi könyvet tudsz majd elolvasni mint előző tanévben. Én azt mondom, meg tudod csinálni a lehetetlent is. Mert te magad vagy a lehetetlen. 🤓

4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?
Még nem néztem ki egyet sem. Persze nagyon várom a sorozatok új részeit, de nincs olyan hű de nagy célpont kiszögezve. Ami jön, az jön. 😝

5. Mutass be egy borítót, ami az őszre/iskolakezdésre emlékeztet!
Szűcs Vanda: egy ikerpár titkos naplója-kezdetek
Maga a story nagyon sulis. Ha ránézünk a jobb oldali képre, azt mondjuk, WOW kedvem támadt okosodni, tanulni. Persze a bal oldali épp az ellentéte, de koncentráljunk az előzőre. Én azt mondom, ha meglátom ezt a könyvet iszonyat Back to school hangulatom lesz. 📐

6. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Nekem a tankönyv teljesen eltér a könyvtől. Év elején bekötöm, év végére úgy néz ki mintha a kutya szájában üldögélt volna. Alapszabályok nálam, nem firkálok bele, nem csúfítom a külsejét. Nem rajtam függ, hogy titokban belerajzolnak, vagy annyira sietek, hogy csak bedobom a táskámba és véletlen szamárfüles lesz. A helyesírásom...arról ne beszéljünk. Összegezve: vigyázok rá, de valamikor nem szándékosan rossz állapotba kerül.📄

7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
A gond az itt, hogy nem írunk irodalom órán semmi ilyesmiről. A tanár annak örül ha az osztály fele elolvassa a kötelezőt. (De szerintem ez átlagban így van mindenhol) Ha mellé még olvasunk valamit, azt örömmel meghallgatja szóban. Ha most mondanom kéne egyett, akkor fix, hogy nem egy csókolózósat, vagy épp egy sminktermékekről szólót mondok, mert nem kelt túl jó benyomást. Nem is kislányosat, hanem pong olyat, ami egy iskolába illik. Most pl. A koránkelő darázst mutatnám be, mert az idevaló. 📚

+8. Kit hívsz ki?
Mindenkit, aki szeret suli után olvasni. 😁

Remélem tetszett nektek. Jó sulikezdést és további szép napot kívánok! Luca

A nap kérdése:
-Szeretsz kötelezőt olvasni?
-Előbb tanulsz, vagy olvasol?
-Mi a kedvenc elfoglaltságod suli után az olvasáson kívül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...