2021. április 3., szombat

Húsvéti book tag

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Mivel holnap lesz Húsvét, úgy gondoltam, akkor a sok értékelés közepette jöjjön most egy húsvéti book tag, hogy minél jobban ráhangolódjunk. Előre is szeretnék mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánni. 🤗

1.Nyuszik
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása
Katie D. Anderson: Csók és szájfény könyve az. Imádtam és abban az időben egyszer sem olvastam el egy 'nagy' könyvet olyan gyorsan mint ezt. Tökéletesen meghozta a kedvemet a tanuláshoz, az iskolához, amit nagyon köszönök neki. Szívesen újra olvasnám mostanában, de még az is nagyon jó lenne, ha lenne folytatása. Sajnálom, hogy nem egy felkapott regény, pedig nagyon megérdemelné. 

2. Tojás
Egy könyv, ami meglepett
Cynthia Hand: Vigyázz, Holly Chase! igaz, karácsonyi, de abszolút ide mondanám. Rosszabbra számítottam. Nem szerepel annyira központban a karácsony, de mégis hozza magával a téli hangulatot. Olyan fordulatok voltak benne, hogy Cynthia Hand a romantikusok J.K. Rowling-ja. Itt olvasható az értékelés róla

3. Vadászat
Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod
Halász Judit: Nem születtem varázslónak című könyve. Ez egy életrajzi regény a színésznő életéről. Nem is én szereztem be, hanem az apukám, ugyanis a hely ahova el kellett menni érte, az útba esett neki munkába menet. De tudom hogy több mint egy hetet kellett rá várni, és az átadásnál is volt valami kavarodás. Igaz, még nem olvastam el, de a közeljövőben nagyon szeretném. 

4. Bárányok
Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel
Walt Disney: Aladdinja nagyon meghatározó volt számomra. Maga az animációs mese is tetszett, de a mesekönyvvel is rengeteg emlék önt el, amikor kezembe veszem a kicsit szakadt, kicsit összefirkált Aladdint. A legjobb az, hogy kétszer van meg nekünk, ugyanis volt szomszédunk odaadta nekünk azt, ami neki megvolt. Csak hogy ne legyen veszekedés a húgom és közöttem.

5. Tavasz
Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet
Louisa May Alcott: Kisasszonyok regénye, és annak is legújabb kiadása. Még nem olvastam, de nagyon várólistás. Sokan ajánlják nekem, hiszen ha mondom hogy Charlotte Brontë is szerepel a kedvenc női íróim listáján, akkor mindenképpen vegyem kézbe ezt is. 

6. Feltámadó a halálból
Egy könyv, egy elhunyt írótól
Ha már a kosztümös könyvek is szóba kerültek, akkor el nem felejthetjük az 1800-as évek legnagyobb női alakját, Jane Austint, akitől jelenleg is olvasok. Méghozzá a Meggyőző érveket. Nagyon furcsa lesz a történet, ahogy rábukkantam és eldöntöttem, hogy az lesz a következő olvasmány, így érdemes nézni a blogot, hiszen hamarosan jön róla az értékelés. 

7. Kosarak
Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel
Ha kosár, akkor mindig a Stars Hollow-i kosárfesztivál jut az eszembe, azonbelül Jess elégedett képe ahogy lekőrözte Deant. 😄 De nézzük is a szempontot. A kívánságlistám legelején Czank Szilvia: Színházra hangolva című könyve van. A amiben kedvenc színészeim mesélik el a tapasztalataikat. Szerintem nagyon érdekes lehet. 

8. Cukorka
Egy könyv, ami édes
Elle Kennedy: The Deal – Az üzlet. Olyan édes, mint a csokoládé. Romantikus story egy nagy egóval felfegyverzett hokis csávóval és egy szerény éjjel-nappal tanuló lánnyal. Az egyiknek pénz, a másiknak pedig magán tanár kell. Ebből lesz az izgalom Itt olvasható az értékelés róla

Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a blogod és csodálatos lett a bejegyzés!♥️

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    ha nem gond nem Molyon, hanem itt hagyom a megcsinált bejegyzést. Köszönöm még egyszer a lehetőséget! ^^

    https://tinkadarkworld.wordpress.com/2021/04/04/husveti-book-tag/

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...