2021. április 5., hétfő

Márciusi hónap összegzés 2021

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Nagyon régóta nem volt már hónap összegzés. Ezt nem tudom mással magyarázni, csak azzal, hogy nagyon sok dolgom volt és az értékelésekkel is el voltam maradva, így azokat is pótoltam. De a márciusi hónap összegzés csak nem maradhat el. 😉
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
10-et! Végre sikerült felül kerekednem azon a végtelen nyolcas számon! Végre! 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
Itt is jó sokat. 2040-et! Most kijár nekem egy kicsi dícséret, hiszen a sok teendő között tudtam időt, méghozzá ennyi időt szánni a nagyobb könyvek elolvasására. 

Mennyit karcoltam molyon? 
26. Hát igen, lehet hogy sokat olvastam, viszont ezen az oldalon kevesebbet voltam. Eléggé gyászos ez a szám. Nem? 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
Jajjjj!!! 3!!! Borzalom. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
Sokkal kevesebbet. Mindössze 6 bejegyzés született, viszont azokkal nagyon sokat dolgoztam. Úgy gondolom, egy kis lazítás rám is rámfér e téren. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Egy kicsit csalódtam Bárdos András – Rényi Ádám: A Fantomtól a Mamma Miáig című könyvében, mert szívesen olvastam volna több színészről is, nem úgy, hogy szinte mindegyik 10. oldal után felbukkan ugyanannak az előadónak a képe.

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Kelly Oram: Sz mint szűz könyve, ami meglepően jó volt. Teljesen ki tudtam kapcsolni vele és egy olyan témát boncolgatott, ami sokak figyelmét felkelti és a mai világban is beszélni kell róla. A romantikus szál is pont annyira játszott szerepet, amennyire kellett. Mindemellett sokat nevettem rajta. 

A hónap idézete: 
"Szinetár Miklóstól tanulta, hogy ehhez a szakmához húsz százalék szorgalom kell, húsz százalék tehetség és hatvan százalék szerencse. De ahhoz hogy az a hatvan százalék érvényesülni tudjon, nagyon kell a másik negyven."


Remélem tetszett ez a bejegyzés is.  Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...