2021. március 28., vasárnap

Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Előző olvasmányom, az Sz mint szűz juttatta eszembe ezt a sorozatot. Nem tudom hogy miért. Talán az iskola vagy a kamasz szerelmek miatt. Elgondolkodtam azon, hogy milyen régen olvastam már az Off Campusból. Így ez lett a következő olvasmányom az előbb említett regény után. Tartsatok velem! 
Fülszövege:
A ​srác nem csak a pályán szeret játszani…
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát…
A srác nem csak a pályán szeret játszani…
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt.
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát…
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos.
Az egyik legnépszerűbb New Adult-sorozat újabb szenvedélytől izzó része. Vesd bele magad!

Könyv: Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve: 2020
Oldalszám: 352
ISBN: 9789634570790
Hány éves kortól ajánlom? +16
Csillagozás: 

Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Nagyon kíváncsi voltam már Logan történetére. Az első rész olyannyira jóra sikeredett, hogy tudtam, ebben a másodikban sem fogok csalódni. 
Logan szerelmes legjobb barátjának a párjába. Egyéjszakás kalandokkal próbája elfeledtetni Hannah-t. De mi van akkor, amikor egy olyan lánnyal találkozik, aki több mint azok a csajok akikkel ezelőtt időt töltött? Még mindig annyira szereti Hannah-t? Vagy nem is Hannah kell neki, hanem valami más? És hogy érez Grace, aki belopta magát Logan szívébe? 
A fülszövege alapján abszolút más történetre tudtam gondolni. A hangulata is más lett. Az első részben megismert helyszínek és a Briar csodaszép környezete, tipikus amerikai iskola feeling ugyanúgy mutatkozott. 
Az új szereplők is nagyon kedvelhetőek és szerethetőek voltak. 
Az izgalom itt sem maradt el. Néha én is fogtam a fejem Logan szerencsétlenkedései miatt. Nagy feladatot kapott, hiszen vissza kellett hódítania egy lányt, Garce-t. Vicces volt végignézni, hogy teper egy fiú az igaz szerelemért. De ez is bizonyítja, hogyha az ember valakit igazán szeret, a tűzbe is belerakná a kezét érte. 
Még mindig meglepődök a szereplők nevén. Logan, Dean...komolyan már csak Jess hiányzik a háromtagú párosból és kész a Szívek szállodája. 
A helybe, a Briarbe azonnal beleszerettem. Ha lehetne választani, én szívem szerint ide járnék. Sok lehetőség, kellemes környezet, jó közösség. Csak azt kérdezem: miért nincs ilyen Magyarországon? Ha nincs órád, beülsz a közeli kávézóba, miközben tanulsz arra a szakra amit te választottál, majd vissza mész a házadba, ahol jófej szobatársak vesznek körül. 
De a szép jó dolog mellett ott volt egy olyan körülmény, ami megnehezítette az egyik főszereplőnk dolgát. Egy iszákos apuka, aki nem csak hogy alkoholista, de sérült is volt. Egy autóbalesetben kapott egy örök életre szóló lábfájdalmat. Ám az alkoholizmusa nagyobb gondot jelent a családra nézve. Ha így folytatja tovább, Logannek le kell mondania az álmairól, nem hokizhat tovább és csak a meló és a gondoskodás marad neki. 
Logannek igaz hogy nagy az egója, de a szíve is. Aranyos, hogy kapcsolatra vágyott és mindent meg tesz ennek érdekében. Sportos, helyes és a gesztusai is cukik, amikkel meglepi Grace-t. Sajnálom a múltja és egyben a jelene miatt is. Nagyon szép eredményeket ért el a hoki terén, és ezt kár lenne feladni. De egyben meg is értem. Innen látszik, hogy mennyire makacs, kitartó és erős. Le a kalappal előtte. 
Grace aranyos, cuki és okos. Más mint Hannah, de ez így jó. Abszolút megértem a döntéseit legjobb barátnőjével kapcsolatban. Hasonló történt velem is, és ugyanígy cselekedtem, így máris tudtam valami közös tulajdonságot keresni kettőnk között, amitől még jobban megszerettem ezt a karaktert. A változását Sandyhez tudtam hasonlítani a Grease-ből. Az nagyon tetszett. 
Összességében egy cukorfalat storyt kaphattunk az előző részben megismert elemekkel megszórva. Kedves kis könyv a szerelem mindent elsöprő erejéről, a barátságról, a családi szeretetről és a nehézségek együttes leküzdéséről. Alig várom hogy elolvassam a folytatást. 

Kedvenc idézetek: 
"Azon ritka teremtmények közé tartozik, akik a bulikon úgy csapatnak, mint a korai Robert Downey Jr., de valami csoda folytán olyan sikeresek és népszerűek, mint a mai Robert Downey Jr."

"– Te vagy az utolsó gondolatom lefekvés előtt, és az első, amikor reggel kinyitom a szemem. Te vagy az igazi."

"– Sajnálom.
– Van mit."

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...