2021. február 6., szombat

Elle Kennedy: The ​Deal – Az üzlet (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Egy nagyon várólistás könyvet sikerült kivégeznem, ami számomra január legjobb olvasmánya lett. De hogy is nyerte el a szívemet? Tartsatok velem!❤️
Fülszövege:

A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.

Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.



Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Amikor megláttam a borítóját moly.hu-n, valahogy nem tetszett. Úgy gondoltam, nem az én fajtámnak való. Majd amikor rászántam magam arra, hogy a fülszövegét elolvassam, azonnal meg akartam szerezni. Akkor még nem gondoltam, hogy a kedvencem lesz...
A könyv két tiniről szól. Mindkettőnek van egy célja. Az okos lány el akar hódítani egy focis fiút, a srácnak pedig korrepetálóra van szüksége, hogy bent maradjon a hoki csapatban mint kapitány. Így egyezséget kötnek. Eljátszák hogy egy pár, miközben a tanulásra is fordítanak időt. De mi van akkor, ha ez több mint játék? És mi van akkor, ha mindkettő őriz egy titkot? 
Amikor belekezdtem valamiért az első pár oldalnál szimpatikus volt nekem minden. Tipikus tini szerelem, így feltörtek bennem az olyan olvasási és filmezési emlékek, amit az Álmaim őrzőjénél és a Miutánnál éreztem. Bár ez még az említetteknél is jobb volt. 
A helyszín nagyon ideális volt. Abszolút Amerikai. Szívesen tanultam volna egy olyan helyen mint a Campus. 
A szereplők két olyan tevékenységet is végeztek, amik nagyon érdekesek, de valószínűleg ott kint hétköznapi. Garett hokizott, Hannah pedig ének órákra járt és előadásokra készült. 
Az utóbbinál több érzés is feltört bennem. A próbák a High School Musical-hez hasonlóan folytak és abszolút azt a feelinget hozták. Bárcsak az itteni iskolákban is lenne tavaszi fesztivál. Úgy megnéznék egyet. 
Tetszett, hogy fordított, férfi szemszögből is megtudhattuk a cselekményeket. Sokat gondolkodom azon, mi járhat a fiúk fejében. Most megtudtam a választ. Nem a nyálas rózsaszín felhőt kaptam, hanem a friss, ropogós valóságot ami kicsit nyers is néha. Szóval ez plussz pont! 
Észrevétel! A szereplők neve. Felröhögtem amikor Garett lakótársait felsorolták. Logan, Dean...már csak Jess hiányzik és tiszta Gilmore girls! XD
Garett és Hannah múltja nem túl rózsás. De a jelenük sem. Hannah-t nemi erőszak érte, ami örökre megkeseríti az ő és a családjuk életét is. Míg nap mint nap dolgozik tanulás mellett, addig szülei sem maradnak restek, annyi munkát vállalnak, amennyit csak bírnak, nehogy az utcára kerüljenek. Garett apja igazi hoki legenda. De senki sem tudja, hogy a háttérben mi történik. Hogy a 'jó'-nak álcázott gondoskodó apa mögött egy őrült, verő-gép van. Mindkét ember egy vérző seb. 
Hannah egy csípős nyelvű, okos és szép, de érdekes lány. Úgy örültem, amikor kiderült, hogy frufruja is van! Végre egy szereplő akinek van! Eddig sosem olvastam olyan könyvet, amiben valakinek ilyen a haja. Így még jobban tudtam kötődni hozzá. A természete pedig tényleg ritkaszámba megy. Hatalmas taps neki, amiért ennyi mindenen keresztül ment és így is erősen küzd. 
Garett tipikus pasi. Az, aki mindig 'arra' megy ki, karrierista, maximalista és nem szórakozik. A szemedbe mondja az igazságot. Nyers, egyenes, de ha tudná valaki hogy milyen belül, akkor meglátná, mennyire sebzett, érzékeny és romantikus személyiség. Mit ne mondjak, álompasi. 
A szívem minden izmát megmozgatta ez a regény és lett egy újabb kedvenc írónőm. Alig várom Logan könyvét. Mindenkinek ajánlom aki romantkus rajongó. 

Kedvenc idézetek: 
"Hogy mi a jó és mi a rossz, az gyakran egyáltalán nem egyértelmű."

"… – A dolgok néha csak úgy megtörténnek…"

"– Jó – bólintok. – Maradj itt, és aludd ki magad, Hamupipőke!
– Ezek szerint te lennél a hercegem? – horkant.
– Ahogy mondod."

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...