2021. február 5., péntek

Januári hónap összegzés 2021

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Eléggé sűrű volt számomra ez a január. Tele izgalommal, időpontokkal amik nagyon fontosak, lapok kitöltésével és még sorolhatnám. De ha belegondolok, sokat is tudtam olvasni. Nézzük is meg, milyen volt 2021 januárja. 

Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
10 könyv! Wow! Ez jóval meghaladja az átlagomat. Büszke vagyok magamra. Remélem máskor is tudok így teljesíteni. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
Tudtam hogy sokat olvastam, na de hogy ennyit? 2068 oldal! El sem hiszem! 

Mennyit karcoltam molyon? 
Itt már kicsit kevesebb. 31 karc született. Amennyire sokat olvastam magamhoz képest, annyival kisebb mennyiségben voltam jelen a közösségi média ezen terén.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
A Bridget Jones és a Ruby Saw könyvek sokat dobtak rajta, ugyanis 22 idézet került fel a molyra általam. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
Az átlagnál itt is kevesebbet, összesen 7-et. Nagyon felgyülemlett az értékelések száma, így az elkövetkező hetekben számíthattok rájuk bőven. Sajnálom is egy hangyányit, hogy így kevesebb idő marad azokra, mint pl.: Book tagek és az ehhez hasonló bejegyzésekre. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Fogalmazzunk úgy, hogy nem volt rossz, de egyáltalán nem erre számítottam F. Scott Fitzgerald: Benjamin Button különös életével kapcsolatban. Azt vártam, hogy olyan cukormázas lesz mint a film (már ha azt cukormázasnak lehet mondani), ehelyett teljesen mást kaptam. De ezt majd ki fogom fejteni egy értékelés keretében. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
A Bridget Jones naplója 2. része is nagyon megtetszett, de Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never never – Soha, de soha című művük is belopta magát a szívembe, mégis a legkiemelkedőbb Elle Kennedy: The Deal – Az üzlet volt. 

A hónap idézete: 
"Megtudtam, mire vagyok képes: tudok még álmodni."


Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...