2021. január 30., szombat

Ruby Saw: Álom a valóságban (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! 2 hét. Majd két hete volt, hogy elolvastam ennek a novella sorozatnak az első részét. Azt kell hogy mondjam, nagyon élveztem mindkettőt. De vajon melyiket jobban? Tartsatok velem!❤️
Fülszövege:
Ez a történet sem sokkal hihetőbb, de azt mondják, véletlenek nincsenek, valamint: mindenre létezik magyarázat.
Sosem olvashattuk tovább a mesét, miután a herceg megjelent, és ellovagolt a naplementébe a hercegnővel. Pedig csak ezek után kezdődik el a közös életük.
Mi történik a boldogan éltek, míg meg nem haltak után? A hercegnő tényleg ébren álmodik? A herceg biztos méltó a kezére?
Álom vagy valóság?

Adatok:
Könyv: Ruby Saw: Álom a valóságban
Kiadó: Book Dreams
Kiadás helye: Gyömrő
Kiadás éve: 2021
Oldalszám: 42
ISBN: 9786156155818

Megjelenés időpontja: 2021. január 18.
Hány éves kortól ajánlom? +16
Csillagozás: 


Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Amikor megtudtam hogy lesz második része, majd kiugrottam a bőrömből. No akkor még jobban, amikor megírtam az első bejegyzést erről a sorozatról és utána már kaptam is az üzenetet kedves Ruby-tól, hogy 
"Az álom folytatódik..."

És mellette ott volt a második rész. Ez a 3 szó amit az előbb idézet formájában említettem, ez annyira kellemes volt a szívemnek, hogy noha a kevés idő mellett is, azonnal el szerettem volna olvasni.  Azt hiszem hatalmas megtiszteltetés az, amikor az ember egy ilyen kedves embertől egy ilyen szeretettel teli üzenetet kap. ❤️

Meglepődtem, hogy ez a regény nem a cselekmény után pár héttel kezdődik, hanem azonnal folytatódik ott, ahol abbahagytuk. Tehát a 2 regény, 2 nap leforgását írta le. Ami nagyon tetszett. Miért? Mert sok író úgy kezdi a második részt, hogy az első pár mondatot vagy oldalt eltereli egy teljesen más világba és ha mondjuk hosszabb ideje nem olvastad az elsőt, akkor nézel egy nagyot: Biztos jó részt vettem a kezembe? Ahelyett hogy rögtön a lényegre térne. Nincs ezzel sok bajom és nem is fikázni szerettem volna az ilyen kialakítású műveket, mert ez is nagyon érdekes és figyelem felkeltő jelenség. De úgy gondolom, hogy még különlegesebb, ha nem megyünk el a Négyszögletű Kerek Erdőbe, utána a Kacsalábon forgó palotába, végül az Óperenciás tengeren is túlra, majd tesszük meg még egyszer ugyanezt a kört mielőtt elérkeznénk ahhoz, ami itt a fő szál. Bár ha jobban belegondolok, nem olyan rosszak az említett helyek. 😉

Ha nem lett volna elég izgalmas az első, akkor ezt most megduplázták. Egyedi szerelmes story, hatalmas rejtélyek, igazságok amik a könyv során kiderültek, kalandok, félelem, halálközeli élmények, és maga a halál gondolata, vagy inkább a földöntúli világ gondolata a végén egy óriási mosollyal. Ezek jellemezték ezt a könyvet. 

Legjobban a "szellemes" részek érdekeltek. Bevallom, ezért az első egy icipicivel nagyobb kedvencem lett mint ez, de ez se mondható nem kedvencnek. :-D

Kicsit meglepődtem, hogy lehet akkora vihar, hogy pont az orrod előtt csap be egy villám. Mert ez is volt a műben. Így ez nekem az elején egy kicsit túlzás volt mindaddig, míg nem emlékeztem vissza arra, amikor állok a balatonfenyvesi strandon és a Badacsonynál olyat csap be egy villám, hogy csak na! Meg arra, amikor szintén Fenyvesen az erkélyen állok és alig pár száz méterre látszik és hallatszik a jele a közeledő esőnek. Szóval a válaszom a saját magamban feltett kérdésemre, igen, van akkora vihar. 

Mara számomra még mindig egy nagy rejtély. Hamar ki szoktam ismerni az írónő által alkotott karakterek stílusát, az övét egyszerűen nem tudom. Hasonló helyzetben vagyok mint az Alkonyatban Edward Cullen, aki nem tudja kifürkészni mi járhat Bella fejében, pedig ő mindenkinek a gondolataiba belelát. Bármennyire is titok nekem ez a lány, annál inkább kerülök közelebb hozzá. Azt hiszem jókat tudnánk beszélgetni, ha létezne. ☺️
Evant már kevésbé tudom elképzelni Brad Pittnek XD. Eskü nem tudom miért. Talán azért, mert teljesen más a természetük, a gondolkodásuk, a jellemük. Bebizonyította hogy mennyire szerelmes, bátor és önfeláldozó tud lenni. Ami elismerésért kiált. 
Összességében egy nagyon szórakoztató, izgalmas és romantikus könyv volt. Mindenkinek nagy szeretettel ajánlom. 

Kedvenc idézetek: 
"Az élet csodálatos, csak remélj, higgy, és mindenekelőtt nyisd ki a szemed, mert sosem tudhatod, mit vagy kit sodor eléd a sors…"

"Nagyon szerettem volna megismerni. Viccelek, mindent tudni akartam róla."

"– Ez nem hiszti, csupán a hanglejtésedből tudom, mit akarsz mondani, és nem esik jól a dolog.
– Akkor oszd már meg velem, kérlek – fordult felém, mire én meglepetten néztem rá.
– Hogy nem érsz rá, dolgod van, beteg lett a tengerimalac, születésnapja van a macskádnak, ilyenek – legyintettem, és megforgattam a szemem"

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...