2021. február 12., péntek

Top 3 romantikus

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Már csak pár nap és itt van mindenki örömére vagy nem örömére a Valentin nap! Most top 3 romantikus filmet, zenét, könyvet szedtem össze. Az a különleges, hogy nem csak felnőtteknek, tiniknek, de gyerekeknek szóló tartalmakat is sorolok mindegyik közé, szóval ők sem maradnak "szerelem" nélkül. ☺️ Tartsatok velem! ❤️

Top 3 romantikus könyv

Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai
Az egyik kedvenc könyvem, filmem a Szerelmünk lapjai. Egy olyan történetet, kapcsolatot mesél el, ami minden ember szívébe belelopódzik. Noah és Allie szerelme igazán különleges, egyedi. Bár ennek a résznek a kiderítését rátok bízom. Nézzétek meg (újra), mert gyönyörű. Kezeket fel, ki az aki sírt rajta? Én minden alkalommal. Ha érdekel a regény is,  a róla szóló értékelést a blogon, a könyvértékelések címkék között. 

Elle Kennedy: The Deal- Az üzlet
Az az érzésem, hogy az összes tini lány szerelmes lesz Garett Grahambe ha elolvassák ezt a könyvet, és mindenki akar majd egy ilyen hokis csávót. Nem túl nyálas, humoros, de nem is megy el az unalmas kategóriába. Pont jó mennyiségben vannak belerakva az alapanyagok, amik egy tökéletes regényhez szükségesek. Az előző bejegyzésemben bővebben is olvashattok róla, ha valakit érdekel. 

Susie Morgenstern: Szerelem ​első tüsszentésre
És végül a kisebb korosztálynak is szerettem volna kedveskedni egy cukormázas történettel. Képzeljük el, hogy van egy királylány, akinek most van a szülinapi zsúrja, bálja, de megbetegszik. Még sem engedheti meg magának azt a kényelmet, hogy otthon gyógyulgasson, így mindenképpen el kell mennie rá. Ám állandóan a hapci érzése kerülgeti. De mi van, ha van még egy olyan tüsszögős is a teremben, mint ő? Igaz, nem éppen erre a vírusos helyzetre van kitalálva, de szerintem egy könnyen emészthető, kellemes, jó hangulatú könyvecske kezdő olvasóknak. Bárcsak lett volna ez az én gyermekkoromban is. Biztos hogy imádtam volna. 

Top 3 romantikus film

Valentin nap
Eleinte nem nagyon csíptem ezt a filmet, mert egymás után játszotta egyszerre 4 csatorna. Az is idegesített, hogy mindig lekéstem az elejét és a végére értem oda. Ezzel ellentétben mikor teljes egészében láttam, megfogadtam, ezt minden Valentin napon meg kell néznem. Igen, nekem is böki a csőrömet hogy tiszta Love Actually koppintás, pont mint a Szilveszter éjjel is, de ez nem feltétlenül rossz. Abban egyeznek, hogy nemcsak egy storyt mondanak el, hanem több szálon fut a film és egy jellegzetes ünnep köré épül. Sokat mosolygok rajta és megmelengeti a szívemet is. Tehát úgy nézzétek, hogy ez egy jó kis film. ☺️

Eleven testek
Az Eleven testek egy régi, 2013-as tini film, amivel 2020 Decemberében ismerkedtem meg, és annyira belopta magát a szívembe, hogy tegnap ki sikerült olvasnom a könyvet is. Nem szabad megijedni attól hogy egy zombi-apokalipszis köré van fonva minden, mert így lesz érdekes. Különlegesen szerelmes. Plussz pont, egy bújtatott Rómeó és Júlia feldolgozás, amit csak második megnézésre fedeztem fel. Szóval Shakespeare rajongók, filmezésre fel! 

Hüvelyk Panna
Nem értem! Nem értem hogy maradhatott ki a Hüvelyk Panna a gyerekkoromból. Jó, mindenki ismeri a classic mesét, de ez más. Az Ansztázia a kedvencem, de azt csak most tudtam meg, hogy a készítői csináltak egy ahhoz hasonló, Hüvelyk Panna filmet is. Bűbájos, szerelmes és izgalmas egy mű. Bevallom, magam is belezúgtam Cornelius hercegbe. 😆

Top 3 romantikus zene

Bruce Springsteen: Hungry heart
Az előbb már említett Eleven testek film egyik betétdala a Hungry heart, amit ennek a snittnek köszönhetően ismerhettem meg. Lendületes, könnyed és mindig mosolyt erőltet az arcomra még akkor is, ha jó rendesen a padlón vagyok. 

The Prom: Dance with you
Ez a szám egy LMBTQ témájú Netflixes musicalből van. Tetszik hogy mennyi szenvedéllyel, átéléssel tudják elénekelni. Ha figyelsz a szövegre, hallhatod, hogy valami csodálatos dolgot alkottak a rendezők és dalszövegírók. 

Halász Judit: Bújócska
Azt hiszem Halász Judit sok ember életében töltött be nagy szerepet. Ha csak abba belegondolunk, hogy a Csiribiri koncert felvétel ott csücsül a polcomon vagy a Kíváncsi fáncsi, Ismeretlen ismerős, esetleg Mirr-Murrban ismerkedhettünk meg vele, akkor egy legenda. Amikor ez a dal megszólalt, mindig elképzeltem, hogy én vagyok az a kislány, aki epreket gyűjt. Nem feltétlenül romantikus, de szerintem nagyon aranyos az a barátság, ami a végére kialakul egy lány és egy fiú között. 


A végére pedig egy kedvelt verset szeretnék nektek mutatni. 

Kosztolányi Dezső: Már néha gondolok a szerelemre
 
Már néha gondolok a szerelemre.
Milyen lehet - én Istenem - milyen?
Találkoztam tán véle messze-messze,
valahol Andersen meséiben?
Komoly és barna kislány lesz. Merengő.
A lelke párna, puha selyemkendő.
És míg a többiek bután nevetnek,
virágokat hoz majd a kis betegnek.
Ágyamhoz ül. Meséskönyv a szeme.
Halkan beszél, csak nékem, soha másnak.
Fájó fejemre hűs borogatást rak.
És kacagása hegedű-zene.
Egy lány, ki én vagyok. Hozzám hasonló.
Különös, titkos és ritkán mosolygó.
Az éjbe néző. Fáradt. Enyhe. Csöndes.
Csak széttekint és a szobánkba csönd lesz...


Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...