2019. augusztus 21., szerda

Disney book tag

Sziasztok! Ma életem első könyv tag-ét fogom elkészíteni, méghozzá a disney book tag-et. 


1. A kis hableány - egy szereplő, aki kilép a komfortzónájából (mint egy partra vetett hal)


Trish Cook: Éjjeli napfény
Szerintem eléggé kilép a komfort zónájából Katie Price, hiszen a saját életét kozkáztatja egy kis kalandért. Vagy inkább úgy fogalmazok, hogy egy fiúért, egy szerelemért. 🐟

2. Hamupipőke - egy szereplő, aki nagy változáson megy át
Mandy Baggot: Szingliként a nyárba
Tess aki nem tudott 6 hétnél a markában tartani egy pasit, hirtelen felbukkan egy jóképű Andrasz és mindent felborít. Ez elég nagy változás szerintem. 👠

3. Hófehérke - egy könyv, nagyon különböző karakterekkel
Riskó Géza: R-GO
Hihetetlen elhinni, hogy ennyi teljesen tök különböző emberből együttes lesz. Paci például teljesen más országban született. Józsi teljesen más stílusban játszik. a Gidákról meg ne is beszéljünk ebben a helyzetben. 🍎

4. Csipkerózsika - egy könyv, ami elaltatott
Katrhyn Lamb: Randivonal
Lehet, hogy ez régebben még nagyon menő volt, de engem egyszerűen nem kötött le. Már vártam mikor lesz vége. Lehet, hogy ezért tűnt fel másoknak, hogy ilyen lassan, nyögvenyelősen olvasom. 😴

5. Oroszlán király - egy szereplő, akivel valami tragikus történt gyerekkorában
Bálint Ágnes: Koránkelő darázs
Nagyon nagy tragédia ha elvesztessz valakit. Főleg ha a családtagod. Főleg ha az édesanyád. Gábor nagyon közel állt hozzá, és fájdalmasan elvált utuk. De Gábor ezután is ugyanolyan szorgalmas és jó volt, de nem ugyanaz. 🦁

6. Szépség és a Szörnyeteg - egy szörny(en nagy) könyv, ami elriasztott, de a végén kiderült, hogy igazi szépség

Jókai Mór: A kőszívű ember fiai
Tudtam, hogy olvasnom kell. Ezért kijátszottam a tanárokat. Előbb elolvastam, mielőtt feladták volna, így szabad volt az egész nyaram. Megijedtem a vastagságától. Attól az 50 fejezettől. A végén nehéz volt elengedni a szereplőket. Kötelező ide vagy oda, nekem tetszett. 🌹

7. Aladdin - egy szereplő, akinek valóra válik az álma
Helen Bailey: Topaz színre lép
,,Egy nagy nagy álom kell". Topaznak is volt egy, hogy bekerüljön a Művészképző iskolába. Egyet találhattok. Sikerült neki. Sőt túlszárnyalta saját önmagát is. Nem viccelek. Megvalósult az álma. ⏳

8. Mulan - egy szereplő, aki valaki másnak tetteti magát:
Bosnyák Viktória: Tündérboszorkány
Van egy könyvtáros, aki nagyot hazudik. Nagyon nagyot. Könyvtárosnak tetteti magát. A címből már kitalálhattátok. Ő egy tündérboszorkány. Igen igen, jól olvastad TÜNDÉRBOSZORKÁNY. 🗡


9. Toy Story - egy könyv, aminek a szereplői bárcsak életre kelnének
Holden Rose: A harmadik
Milyen jó lenne, ha egy gyerekekből álló nyomozó csapat megmentene embereket, megfejtenék a rejtéjeket, a bűnösöket lelepleznék, de a legjobb, beszélhetnél velük. Találkoznál élőben a társasággal. 🐻

10. Disney Descendants - a kedvenc főgonoszod, vagy erkölcsileg problémás szereplőd
Lizzi Mcguire: Viszlát jó kislány
Kate Sanders aki régen barátnő VOLT most egy plázacica. Egyedül azt szeretem benne, hogy jól öltözködik. Fordított szempontból igazán jól csinálja a dolgát. Nagyon sunyi és szemét. 👻

További szép napot kívánok nektek! Luca

A nap kérdése:
-Szereted a Disneyt?
-Melyik a kedvenc filmed az említettek közül?
-Ki a kedvenc szereplőd?
-Szeretnétek még book tag-es bejegyzéseket? 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes bejegyzés és szeretem a kis ikonjaidat,nagyon ötletes.:) 1.A 19.századi-20.század eleji Disney-t szeretem leginkább.Nem mondom,manapság is vannak olyan alkotások tőlük,ami tetszik(lásd:Utódok franchise),de nem sok.
    2.Nem nagyon szeretnék az említettek közötti kedvenceim kozul választani egyet.Kis hableány,Oroszlánkirály,Csipkerózsika,sőt,a Hófehérke is a listán van.:)És az Utódok persze.
    3.Arielle-t,Csipkerózsikát kedvelem.
    4.Igen,szívesen olvasnok más hasonló bejegyzést is.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is inkább a 19-20. szádaiak mellett vagyok, de nincs a mostaniakkal sem semmi problémám. Én is bírom Ariellet és Csipkerózsikát. Örülök, hogy érdekel, akkor csinálok többet is, csak más jellegűt :-D

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...