2019. augusztus 19., hétfő

Back to school haul 2019


Sziasztok! Még 2 hét és kezdődik a suli! Annak ellenére, belegondolni, újra tanulni kell, én nagyon szeretem ezt az időszakot. Új füzeteket veszünk, mindenkinek mutogathatjuk, milyen klassz cuccaink vannak. Ebben a bejegyzésben arról olvashattok, miket vettünk a sulihoz. 💸
De nem is fecsegek tovább, jöjjenek a sima füzetek:
K=kisalakú
N=nagyalakú
K:- a delfines, az mindenképp kellett. Ez még régebbről találtam meg egy dobozban. De amióta láttam a Delfines kaland c. filmet, azóta tervezem, lesz egy ilyen füzetem. 🐬
- mivel imádom Budapestet, ez a cseresznyefás borító nagyon megtetszett. 🌇
N:- nem kávézom, de nagyon finomnak látszik ami rajta van. Nem cseresznyéset választottam, mert a végén még megéhezek órán. Ennek viszont olyan jó lágy, meleg hangulata van, hogy inkább megnyugtat minthogy éhes legyek tőle. ☕
- ez matrózmintás igazából négyzethálós, véletlenül odakeveredett. Még tavaj néztem ki, de a fehér, kék, csíkos, pöttyös, masnis mindennek a teteje. Görögös a  feelingje, de mégis a Balaton jut róla eszembe. 🌊
A négyzethálós
N: ez a fekete alapon kis apró rózsák, a Csipkerózsika c. mesére emlékeztetnek. Ez inkább csajosabb hatást kelt, mégis visszafogott, komolyságra utal.🌹
K:- nekem nagyon megtetszett ez a Kajla a kiskutyás füzet. Olyan aranyos, és milyen jó ránézni, hogy ingenis itt voltam, ezt a helyet ismerem. Az első ilyen füzet E=elején a Debreceni református nagytemplom, H=hátulján a hortobágyi kilencjukú híd áll🐕
- a következő Kajla E: szegedi Dóm tér, H: Kiskundorozdma, szélmalom🐶
Kisalakú vonalas füzet, Kajlából feltankoltunk🐩
- E: Sümegi vár, H: Tihanyi Bencés apátság
- E: Cifrapalota, H: Bugac
- E: Gyulai vár, H: Szarvasi arborétum
- E: Szekszárd, főtér, H: Gemenci erdő
- E: Keszthely, Festetics-kastély, H: Hévízi-tó
További kis vonalas füzetek:
-ez a zöld lime-os nagyon közel áll a szívemhez és a természetet juttatja eszembe.🍋
-a mexikói hab a tortán, imádom a mexikói hagyományokat (főleg a halloweent).🎃
-hát, az unikirnisoshoz nem húz annyira a szívem, de ez sem kizárt.🦄
-a tigrises nagyon tetszik. Mintha az erdőbe sétálnék, és meglátnék egy ilyen gyönyörűséget. 🐯
Egyéb: 
-kutyusos szótárfüzet. Imádom a kutyákat, az egyik kedvenc állatom. 🐩
-hangjegyfüzet. Tetszik ez a nyugtató barna színkeverék.🎼
-regiszteres füzet, csak úgy kellett. Szeretem a kéket, de ebben csak az unikornisos cimke tetszik.😳
Mappák:
-az Oriflame-es csak úgy. 💄
-egy könyvmolynak kell baglyos. Vagy nem?🐦
-a minyonos nagyon cuki. Főleg a belseje. További kis minyonok vannak benne.😝
-az "álmos" viszont csajos, ami még szerethetőbbé teszi az egészet.😴
-a miniegeresnél nagyon tetszenek a rózsaszín fehér csíkok.🐁
-a kis kedvencek titkos élete, az azért ment a kosárba, mert imádom a kutyákat.🐕
Mi van a tolltartómaban? 
-12 db-os színes ceruza készlet.📝
-3 féle vonalzó.📐
-4 színű szövegkiemelő készlet.🖊
-egy türkiz és egy rózsás radír.📄
-1 hegyező + még egy hegyező ceruzahegyek tárolására.
-6 db kék toll (ebből kivettem 3-at).🖋
-1 zöld toll.🈯
-2 újratöltős ceruza.✏
-1 grafit ceruza kölcsön, ha valakinek nincs.📝
-maga a tolltartó, amin aranyos sünik vannak. 

Ennyi mindent szereztünk be (jó, mondjuk a háromnegyede a megmaradt évekből gyűlt össze). Én tényleg imádom ezt a korszakot, magát a sajátos hangulatát. Mindenkinek jó suli időszakot, és további szép napot kívánok. 😉
Luca

A nap kérdése:
-te hol vásároltad be ezeket a cuccokat?
-várod már a sulit?
-mi a kedvenc/nem kedvenc tantárgyad?
-mi a kedvenc tanszered amiket most vettél sulikezdés alkalmából?

2 megjegyzés:

  1. Szép cuccokat vettél :)
    1. Mi nagyon sok helyen vásároltunk. Auchan, Tesco, Pepco, papírbolt
    2.Nem, mert sok új tanárt kapunk akikről nem jókat hallottunk
    3. Kedvenc: töri, latin, rajz, magyar
    Nem kedvenc: matek, fizika, tesi
    4. Egy mini tűzőgép a Pepcoból

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Pepco-t én is szeretem. Hát igen, a tanárok...de ki tudja, lehet, hogy tök jók lesznek. Én is hallottam rossz híreket iskoláskról, még is az tetszik nekem. A tesi nekem sem egy nagy kedvenc. A tűzögép viszont hasznos, jó hogyha van. :-D

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...