2019. október 15., kedd

Őszi book tag

Sziasztok kedves olvasóim! Azért egész jól belelendültünk az őszbe, a suliba, abba az időbe amikor lehullanak a levelek, jön a Halloween. Most elkészítem az őszi book taget!

1.Sárguló levelek: a világ tele van színnel
Válassz egy könyvet, aminek piros/narancs/sárga színű a borítója
Még talán ez ígérkezik őszinek, hiszen a narancs, barna meleg színek dominálnak. Már ránézésre is bekuckóznék vele. 🔶🔺

2.Kényelmes pulcsi: végre elég hideg van ahhoz, hogy előkerüljenek a meleg holmik
Melyik könyv melengeti meg a szívedet?
Emlékeztek még Fehér Klára:Bezzeg az én időmben c. könyvére? Tudjátok, az a régi pöttyös könyv. Lehet, hogy télen játszódik, de én ősszel olvastam. A történet is nagyon szép, de a legjobban a személy fantasztikus ember volt,  akitől kaptam, mindig gondolok majd rá. ❤👚

3.Őszi vihar: szakad az eső és süvít a szél
Válassz egy kedvenc könyvet VAGY műfajt, amit esős napokon szeretsz olvasni!
Én inkábbb műfajt választok. 2 műfaj köt le engem a leginkább. A romantikus, és a gyermekkönyvek. Mások is néztek egy nagyot, de ez a másik ami a legközelebb áll a szívemhez. Ezért is láthattok a blogon sok mese/gyermekkönyvet. Szóval egy jó romantikussal vagy egy mesével a kezemben tökéletesen elvagyok. 🌫

4.Hűvös, csípős levegő
Melyik az a karakter, akivel szívesen cserélnél?
Én szívesen cserélnék a lánnyal, akivel ez az egész történt (igen, elfelejtettem a főszereplő nevét 😁). Milyen jó lehet már kimenni Olaszba, Rómába, miközben kiderül, hogy a nagymamád gyönyörűen fest, és még egy olasz srác is feltűnik a felszínen. 🍃

5.Meleg alma cider
Melyik alulértékelt könyvet szeretnéd, hogy igazán felkapják?
Johanne Bridges: Spanyol nyár
Ezt a könyvet nagyon kevesen ismerik. Pedig annak ellenére milyen régi, szerintem egész jó kis könyv. Bemutat egy csomó gyönyörű helyet, érdekességet ír le, maga az ötlet tényleg nagyon jó. Lehet, hogy nem tartozik ide, de úgy gondolom megérdemli, hogy ide kerüljön. Egy kis romantikus stroy mindig jól jön. 🍎

6.Kabát, sál, kesztyű: hidegre fordul az idő, ideje beburkolózni
Melyik az a borító, amit legszívesebben eltakarnál, ha nyilvánosan olvasod?
Igen, ez a könyv százszor is előfordul itt a blogon. Nem is tudom miért? Ösztönösen takarnám el? Szégyelném? Vagy csak azt érzem, hogy ez csak az enyém, csak rám tartozik? Erre a kérdésre nem kapok választ. Kicsit saját hülyeség. De nem mindig takartam el, inkább csak féltettem. Mitől? Ez is olyan kérdés mint 2-3 sorral fölötte.👘

7.Pumpkin Spice
Mi a kedvenc őszi ételed?
Egyértelmű, a sütőtök. Ha már itt az idő, már árulják, akkor kihasználom. Annyira finom, édes, egészséges. (Mindegy, hogy hízlal vagy nem, ilyenkor a kedvencem) 🎃

8.Ropogó tűz
Add tovább a szeretetet és taggelj valakit!
Én egy kis levelet adnék nektek szeret jelképként: mindegy , ki mit mond, csináld azt amit akarsz, élj, szeress, próbálj ki új dolgokat, akár ugorj bele egy nagy kupac falevélbe (csak vigyázz a poloskákra!), egyél sütőtököt, igyál forró teát, öltözz vámpírnak, alakítsd úgy az életed, ahogy te szeretnéd.
Ezt nem csak egy embernek írtam, hanem mindenkinek.

Remélem tetszett neketek ez a book tag is. Élvezzétek ki az ősz minden apró pillanatát! További szép napot, Luca

A nap kérdése:
-Te is szereted a sütőtököt?
-Eddig hogy telik az őszöd?
-Mit szeretsz igazán az őszben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...