2020. január 30., csütörtök

Katrin professzor

Sziasztok kedves Olvasóim! Hoztam egy újabb értékelést. Méghozzá egy régi pöttyösről. Lássuk Ingrid Bedberg: Katrin professzor könyvét. 😊
Nem megy a matek mi? Hát, Katrinnak sem. Csak kívánni kell, és másnap mindenben jó leszel. Katrin ki is próbálja új képességét. De fogalmazzunk úgy, nem minden úgy sül el, ahogy gondoljuk. Bizony, ezt rendbe kell hozni. De hogy? Katrin a virágmintás ruhácskás iskolás kislány egy napját követhetjük. Amikor elkezdtem olvasni, valaki azt írta, ez a könyv volt az, amitől megszerette az olvasást. Meg is tudom érteni. Az elején olyan Harisnyás Pippis hangulat keringett a levegőben, de végül a régi-régi időket hozta vissza. Az illusztrációk nagyon hasonlítottak valamire. Mikor megláttam a férfiak orrát, mondtam: ez tisztára Frakk a macskák réme! Nagyon jó volt olvasni. Kalandos, érdekes, tanulságos, humoros kötet volt. Szívesen olvasnám tovább, ha lenne folytatása. Kezdő könyvmolyoknak ajánlom, mert az aranyos képek, a nagy betűk tényleg nekik van kitalálva. De jó, ha a felnőttek is belekukkanthatnak, mert az ő arcukra is mosolyt csal. Édes egy regény volt.

Mit gondolok: 
- Katrinról? Bolondos, matekból olyan mint én, vicces, nyári ruhás szeretni való kislány. 

Fülszövege: A tízéves Katrin bizony nem jó tanuló, főleg a matematikával áll hadilábon. Fantasztikus álmaiban azonban mindent megold. Ő a legokosabb, legtalálékonyabb a világon. A matematikát még a tanárnőnél is jobban tudja. Tornaórán valóságos artistamutatványokkal kápráztatja el osztálytársait. Sőt operálni is kiválóan tud, énektudásával pedig lepipálja a nagyszerű énekesnőt. Katrin mindenhez ért; de valahogy semmi sem sikerül egészen úgy, ahogy szeretné… A svéd írónő kedves, mulattató regényét Várnai György humoros rajzai díszítik.


,,Minden egy álommal kezdődik"
Carl Sandburg

Mindenkinek további szép napot! 
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...