2020. február 8., szombat

Januári hónap összegzés 2020

Sziasztok kedves Olvasóim! Eltelt egy újabb hónap. Belekóstolhattunk az új évbe. Milyen hamar elröppent az idő. Mindjárt vége a télnek és jön a tavasz. De addig nyakunkon a farsang és a Valentin nap is. Bár, ne haladjunk olyan előre, jöjjön most egy Januári hónap összegzés! 😃
Mi volt a kedvenc könyved ebben a hónapban? 
Helen Fielding: Bridget Jones naplója. Ez baromi jó könyv volt. Meglepett, teljesen más a film, de a hangulat nagyon ott volt. Ide kattintva olvasható a bejegyzés

Mi volt a legrosszabb könyved ebben a hónapban?
Nem mondom hogy rossz volt, de nem a legjobb. A kettő között. A közepe kicsit unalamas volt, de a vége nagyon felpörgött. Ez nem volt más mint Palotás Petra: Bécsi kávé pesti lány.  Ide kattintva olvasható az értékelés

Mennyi könyvet olvastam ebben a hónapban?
11 gyönyörűséges olvasmányt fejeztem be.

Mennyit karcoltam a Molyon?
64. Ez szerintem bőven elég.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
8-at. Haladás. Kezdek belejönni.

Mennyi blogbejegyzés született?
Ugyanannyi, amennyit idéztem, vagyis 8-at. Ezekszerint a 8 a nyerő szám. 😉

Melyik volt a legnézetteb bejegyzés?
Természetesen a Harry Potter és a bölcsek köve. Ritkán van ilyen óriás szám a nézettségnél. 115! Wow! Nagyon szépen köszönöm nektek! Fantasztikusak vagytok! ❤


Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen néztek meg?
A mostani igen különös eset. Kettő is született. Mind a két bejegyzést csak 7 ember olvasta. Ez a A bécsi kávé pesti lány és A kihívások könyve

Egy kis Februárt köszöntő kedves vers a bejegyzés végére:
Weöres Sándor: A medve töprengése
Jön a tavasz, megy a tél,
barna medve üldögél:
-Kibújás, vagy bebújás?
Ez a gondom óriás!
Ha kibújok, vacogok,
ha bebújok, hortyogok:
ha kibújok, jót eszem,
ha bebújok, éhezem.
Barlangból kinézzek-e?
fák közt szétfürkésszek-e?
lesz-e málna, odu-méz?
ez a kérdés de nehéz!

Mindenkinek további szép napot kívánok! 
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...