2020. szeptember 6., vasárnap

2020 Augusztusi hónap összegzés

Sziasztok kedves Olvasóim! Nagyon durva, eltelt egy újabb hónap. A nyár olyan, mintha a múlt évben lett volna. De mint látjátok a képen is, eléggé sűrű volt ez az Augusztus, amiben úgyszintén olvastam. Jöjjön is az augusztusi hónap összegzés! 
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
10 regényt mondhatok már kiolvasottnak. Próbáltam kicsit változatosan is olvasni, veszélyes vízekre evezni. Újabb műfajokat kipróbálni. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
1842 oldalt, amire nagyon büszke vagyok, ugyanis sokat kirándultam és nem hittem volna, hogy a nagy mennyiségű program mellett ennyit bírok. 

Mennyit karcoltam molyon? 
35 karc született. Szerintem ez idáig a leggyengébb. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
22!!! Nagyon durva! Eddig még ennyit nem. Tudtommal ennél többet is idéztem, de ha azt már idézték, akkor törli a moly.hu rendszere. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre? 
Most még a 8-at sem tudtam meglépni. Összesen 7-et.

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
A Boszorkányszezon című könyv értékelésemet 7-en olvasták. Igen, valahogy számítottam rá, hogy kevesen fogják nézni, ugyanis nem akaródzott nekem megírnom. Lehet hogy az iskola kezdés és a vele járó gondok miatt.

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
37 ember nézte meg a Back to school book taget, amit minden évben ki szeretnék tölteni. Élveztem is írogatni. ☺️

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Kertézs Erszébet: Szamóca-lányok c. könyvét nem mondanám rossznak, de nem volt az a 'hű de hú' könyv, amire azt mondanám, hogy: tessék, ez jó volt. Kicsit csalódtam is benne, de ez most inkább az elmegy kategóriában marad.

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Mindenképpen Ruby Saw: Inferno-ja nagyon meglepett és egy olyan élményt adott, amit sosem fogok elfelejteni. ❤️

A hónap idézete:
"– Légy elég bátor ahhoz, hogy akard!- mondta a szellem.- Ha elég bátor vagy, tiéd lehet a szíved vágya."

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Képek forrása: saját, pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...