2020. szeptember 12., szombat

Tanszer book tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Ma egy leginkább iskolához köthető book taget töltök ki, amire @Zivih és @mucusmoly hívott ki. Kezdjük is el a Tanszer book taget (igen, már megint nem tudtam a nevét, így ezt adtam neki 😄)

1. Radír – Egy könyv, amit kitörölnél az emlékezetedből
Legszívesebben Nógrádi Gábor: Lángoló nyaram című könyvét teljesen elfelejteném. A végére nagyon ideges lettem tőle. Voltak benne jó és élvezhető részek, de olvasás közben egy láthatatlan súly egyre nehezedett a vállamra. Nem tudom megmondani mi volt az. 

2. Füzet – Egy naplószerű könyv
Még a címében is benne van; szerintem az egyik leghíresebb napló a világon: Bridget Jones naplója. Pont tegnap egy Hugh Grant-ről szóló kis bejátszás ment az RTL Fókuszban, amiben egy kis részletben szerepelt a Bridget Jones. Ha csak meglátok egy képet is a filmből, előjön belőlem az a tipikus nosztalgikus érzés és legszívesebben bekapcsolnám bármelyik részét. Ugyanez a könyvnél is.❤️

3. Fizikatankönyv – Egy tudományos könyv, ami tetszett
Nincs ilyen. 

4. Nyelvóra – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál
Nem nagyon olvasok más nyelven. Eddig csak mesekönyvekkel próbálkoztam. Pl.: Piroska és a farkas, Hamupipőke, meg valami Micimackós könyv. De ezen sürgősen szeretnék változtatni. 

5. Ünneplőruha – Egy könyv, aminek lenyűgöző a borítója.
Nekem nagyon tetszett Jane Austin: Értelem és érzelem című könyvének a borítója. Nagyon letisztult, de mégis elegáns. Teljesen tükrözi azt, amit legbelül rejt a könyv. 

6. Házifeladat – Az első könyv, ami eszedbe jut a várólistádról
Louisa May Alcott: Kisasszonyok könyve. Ez is leginkább a Manó könyves gyönyörű borítója miatt jutott eszembe. 

7. Évnyitó – Egy könyv, amit egy eseménynek köszönhetően fedeztél fel
Katie D. Anderson: Csók és szájfényt. Ezt a múlt évi könyvhéten vettem. Először kicsit féltem tőle, de végül nagyon megszerettem. Eseménydús és izgalmas, pörgős story volt. 

8. Őszi szünet – Egy könyv, amit már alig vársz, hogy elolvasd

Gaston Leroux: Az operaház fantomja című könyvet. Ez lesz a következő olvasmányom, amit már nagyon várok. A filmet már láttam és egyből a kedvencem lett. 

9. Osztálytársak – Egy könyv, amelyről egy barátodtól hallottál
Szabó Magda: Abigéljét a barátnőm emlegette jó sokat, míg el nem kezdtem én is olvasni. Nem döntöttem rosszul 😉

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

2 megjegyzés:

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...