2021. május 5., szerda

Áprilisi hónap összegzés 2021

Sziasztok kedves Olvasóim! Meg is érkeztem az Áprilisi hónap összegzéssel. Igaz, elmaradt ismét a Könyvfesztivál, amit nagyon is sajnálok, de annak ellenére megpróbáltam új könyvekkel, sorozatokkal ismerkedni. No, de lássuk is, mi történt ebben a hónapban. 😉
Hány könyvet olvastam ebben a hónapban?
Csak 8-at tudtam elolvasni, de ezt a számot azt hiszem már megszokhattátok. Vagyis majdnem lett belőle 9 is, de csak azért, mert az egyik könyvet abba hagytam. Erről később majd még lesz szó.

Hány oldalt sikerült elolvasnod?
2110! Nekem ez nagyon nagy ugrás, hiszen ennél jóval kevesebbet szoktam olvasni. Nem létező kalapomat megemelem magam előtt. Rendszeresen mentem hétvégén kirándulni (természetesen olyan helyre, ahol kevés az ember, vagy egyáltalán nincs a vírus szempontjából) és így is ez a szám lett a végén a sok program közepette. Wow. 

Mennyit karcoltam molyon?
Abban tisztában voltam, hogy kicsivel kevesebbet látogattam a moly oldalát. Ez azért is volt, mert a nap végén tudtam csak megnyitni és böngészni az oldalon, így természetesen kevesebb karc is született. Szám szerint 24. Kicsit siralmas, de próbálom Májusban ezt feltornászni. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
0! Tudom, tudom... de baromi sok dolgom volt, így örültem ha a könyv fölött lehettem. Teljesen kiment a fejemből az idézés is. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
Április közepén volt egy nagyobb oldal frissítés, amihez elengedhetetlen volt pár bejegyzést elkészíteni. Azokkal együtt 13 jött létre. Ez csak azért vicces, mert míg másoknak az egy szerencsétlen szám, nekem mindig szerencsét hoz, és nem csak azért, mert December 13-án van a névnapom. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Mint már azt említettem, volt egy regény, amit abbahagytam. Akik követnek molyon és instán, azok tudhatják mennyire ki voltam akadva. Ez a Plázafoglyok című könyv, amit több magyar szerző írt. Hatalmasat csalódtam benne, ugyanis én ezt a regényt rengetegszer láttam a könyvtár polcain, és nagyon szerettem volna elolvasni, egy újabb jó könyvvel gazdagodni. Én bírtam volna még tovább, de a gyomrom nem. A 76. oldalig jutottam vele. Annyi gusztustalan és undorító rész volt benne, amitől eskü hányingerem lett. Ilyen rosszul utoljára a vérkeringés dolgozatnál voltam, biológia órán. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Nagyon sok jó könyvvel találkoztam, és kettő is elnyerte nálam a hónap legjobbja címet. Guillaume Musso: Egy párizsi apartmana, ami lenyűgözött fordulataival, és Jen calonita: Ne érezz, ne kérdezz! című alkotása, ami a Jégvarázs történetét meséli el másképp, és abszolút felidézi a mese csodás hangulatát. A napokban az utóbbiról olvashattok értékelést, érdemes nézni a blogot. 

És mik történtek még?

-Elmaradt a Könyvfesztivál 😢
-Kinyitott a könyvtár :-D
-Húsvét volt
-Alattunk építkeztek
-Stranger Things fan lettem. Ha ránéztek a blog jobb oldalán található Pinterest oldalamra, máris tudhatjátok kik a kedvenceim belőle. 
-Lettek új Tiktok videóim
-Elértem az 50 Tiktok követőt! Köszönöm!!!
-Fejlődtem angolból

A hónap idézete:
"Ma is azt tartom, hogy az egyik legnagyobb boldogság, ha az ember képes leküzdeni egy igazán komoly félelmet."

Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Képek forrása: saját, pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...