2019. augusztus 14., szerda

Jön az új Bridget Jones?


 Sziasztok! Mint a címben is láthatjátok, nagy valószínűséggel jön az új Bridget jones! 
  Helen Fielding könyve nagy siker volt, film is készült belőle. Én még nem olvastam egyik részt sem, de még nincs késő bepótolni.
  1. rész Bridget Jones naplója (2001) igazi bomba siker volt. Renée Zellweger, Hugh Grant és Colin Firth beválogatásával mindenki tátott szájjal nézett, de jó film. Köztük én is nagyon megkedveltem. Az a szerencsétlenség ami Bridget-ből árad, mindenkit megnevettet.
  A 2. rész Bridget Jones mindjárt megőrülök (2004) már már felkeltette a közönség érdeklődését, vajon lesz 3. része, mert annyira jó volt?  Szintén mindenki orba-szájba nevette magát, mégsem kaptak választ a kérdésre....csak sok idő múlva. 
  A 3. rész Bridget Jones babát vár (2017) adott választ a kérdésre. A mai világ, az érintő képernyős telefonok, új stílusú számok tökéletesen kiegészítik ezt a részt. De itt más is változott Hugh Grant helyett Patrick Dempsey játszotta a harmadik főszerepet. 
   Majd rá 2 évre (azaz most 2019-ben) a Blikk bejelentette, hogy Renée Zellweger szívesen benne lenne még egy következő részben. 
  Nem volt valószínű, hogy az ötlet tovább folytatódik, de utunk más kanyarulatot vett. 
    Készül egy új film, ám ez eltér a többitől, ez egy dokumentum film lesz. Amiben részt vesznek a színészek, az írónő és még sok más. Szerintem ezt is érdemes lesz megnézni, mert ki tudja, hátha megkacaktat minket ez a sok vélemény.  
 Ezt a Cosmopolitan oldalán pillantottam meg, úgy gondoltam titeket is érdekelhet: https://cosmopolitan.hu/sztarhirek/2019/08/14/folytatodik-a-bridget-jones-naploja/
  Remélem várjátok már ezt is, én nagyon. További szép napot! Luca
A nap kérdései:
Várod már az új részt?
Melyik a kedvenc részed?
Ki a kedvenc szereplőd?
Van olyan szereplőd, részed ami nem nagyon nyerte el tetszésed?

2 megjegyzés:

  1. Szia.Kiváncsi vagyok ,az új filmre.Én eddig csak a filmeket láttam és hahgoskönyvben kezdtem el hallgatni az 1.kötetet.Igazából mindegyik filmet ugyanannyira szeretem,de talán 3.at leginkább.Bridgetet és Markot is egyformán bírom.D anielt nem kedvelem.Tetszenek a bejegyzéseid.Így tovább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább a 3.részt bírom, de az összeset szeretem. Nekem igazából nincs kedvenc szereplőm, mert mindegyiket egyaránt imádom. Köszönöm a lelkesítést. :-D

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...