2019. augusztus 10., szombat

Mit olvastam nyaralás alatt?


Sziasztok! Most bemutatom, mit olvastam nyaralás alatt. Kezdjük is az elsővel:

Cathy Hopkins: Lányok, randik, trendi cuccok
Igazi tini könyv. Nagyon tetszett a story, a hangulata és az a sok izgalom ami vele jár. Jó volt olyan könyvet olvasni, amiben a nevem angol fordítása van benne. Mindenkinek szívből ajánlom, akit érdekel egy fergeteges történet. 👗
Fülszöveg és egyéb: https://moly.hu/konyvek/cathy-hopkins-lanyok-randik-trendi-cuccok
           

Ros Asquith: Eltalált Ámor nyila? Vár rád a romantika
Tipikusan az a könyv, ami az olyan embereket világosítja fel, akikkel nem törődnek a szülei. Én nagyon szeretem ezt a sorozatot, de azt mondom, kár volt megvennem, mert ezek alapvető dolgok, amiket úgy gondolom, hogy a szülőnek kell elmondania. Jópofa meg minden, de jobban örültem volna Letty Chubb vicces magánéletének. Mindegy, annak ajánlom, akinek tényleg nincs semmi érdekes olvasmánya. 😐
Fülszöveg és egyéb: https://moly.hu/konyvek/ros-asquith-eltalalt-amor-nyila-var-rad-a-romantika

Riskó Géza: R-GO
Nagyon jó volt megtudni mi is történt velük valójában. Más szemszögből látni a világot. Megtudni Szikora, Józsi, Attila, Paci, Mariann, Éva, Charlotte életét, vagy annak töredékét. Méghozzá olyan nyaralóban olvsani, ami majdnem abban a korban volt. Igazi R-GO könyv. Nekem nagyon tetszett. Meglesni a kulissza titkokat. Esetleg zenészek, manekenek életébe bekukkantani. 🎤
Remélem kedvet kaptatok ehez a könyvekhez, egy könyvön kívül.
Fülszöveg és egyéb: https://moly.hu/konyvek/risko-geza-r-go-szikora-es-bandaja
 További szép napot! Luca

4 megjegyzés:

  1. Cathy Hopkins tól a Hős kerestetik-et is ajánlom, ha még nem olvastad.Egy 4 részes sorozat 2.része és én sajnos csak a középső 2-t tudtam idáig elolvasni.:( De szerintem szórakoztato könnyedebb limonádé alkotás:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Elnézést,rosszul írtam ,a Hős kerestetik,a 3.kötet.Azt zavart össze,hogy hamarabb olvastam.

      Törlés
    3. Köszi, azt lehet, hogy egyszer elolvasom. :-)

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...