2019. október 28., hétfő

Halloweeni filmajánló

Sziasztok kedves olvasóim! Már csak pár nap és itt a halottak napja, a halloween. Sajnos könyvből keveset tudok felmutatni, ezért jöhetnek a filmek. Egy kis ajánlót szeretnék nektek bemutatni. Mivel a 13 a szerencseszámom, miért ne mutatnék nektek 13 filmet? ☺

Átkozott boszorkák
Imádtam. Igazi boszorkánynak éreztem magam. Tele izgalommal. Mivel nagyon tetszett a gilm, úgy gondoltam elolvasom a könyvet is. Az nem nyerte el a tetszésemet, unalmasnak találtam és teljesen más story volt mint a film, ezért abbahagytsm. Nem tudom melyikkel kellett volna előbb kezdenem. Na mindegy is, ez egy olyan film amit tényleg érdemes megnézni, mert az izgalom a tetőre hág.🔮
Karácsonyi lidércnyomás
Tudom, tudom karácsony, de a halloween se marad el benne. Sőt, az kap főszerepet. Annak ellenére, milyen híres, én csak később tudtam meg, hogy van ilyen film. Persze a főszereplő fejét már sokszor láttam, mégsem jöttem rá, melyik mesében szerepel. Mikor megnéztem, nagyon megtetszett. A poénok, a figurák, az érdekes motívumok, még a zene is nagyon ott volt.🎄
Coraline
Ha már Karácsonyi lidércnyomás, akkor Coraline is. Én kicsiként nagyon féltem tőle. Ha jól tudom 9 évesen láttam először. Sajnos már abban a korban voltam, amikor már mindent felfog az agyam. Így rémeket álmodtam tőle. Ez úgy megmaradt az elmémbe, hogy a könyvet már meg sem kockáztattam elolvasni. Engem nem érdekelt, hogy körülöttem elolvasták, jobb ha megmarad ez nekem filmben. Alapjáraton véve nincs vele baj, jó kis borzongást adó film. 🏚
A halott menyasszony
Ez az a mese, amit tényleg bármikor megtudtam nézni. Kicsiként robbant be az életembe. 8 évesen már a szakadt ruhájú menyasszonyt rajzolgattam a füzetembe. Nem féltem tőle, inkább viccesen, érdekesen fogtam fel. Kedvenc részem benne a zongorás. Amikor együtt ülnek le a billenytűzet elé. Szintén a halloween hangulatát hozó motívumok sem maradhattak el. Ez egy jó kis film. 👰
a végzet órája
Ehhez egy kicsit furcsa story kapcsolódik. A mozikban pont halottak napján este néztük meg. Volt benne egy rész, ami a temetőben játszódott. Nagyon borzongtam, izgalmas, kalandos és ijesztő film volt. Ezután mentünk a temetőbe. Képzelhetitek mit éreztem. 😁 Vicces, izgalmas, a relytéj nem maradhat el.🕛
Addams family
Imádom benne a szójátékokat, a poénokat. Már maga a történet mosolyt csal az arcodra. Ez egy furcsa család, igen. De épp ezért olyan jó. A többi részét nem láttam, de nem is érdekelt, mert ha jól tudom, lecserélték a színészeket ami suerintem kár volt. Most egy meganimált része jött ki. Még azt sem láttam, de biztos jó lehet. A hangulatot nagyon megadta. 🖐
Coco
Ez egy mexikói mese. Mármint ott játszódik. Érzelemdús, mindenki szemébe könnyet csal. Elkalandozunk egy más világba. A szellemvilágba, ahol mindenki csont és csont, fö helyet kap a szeretet. Lehet, hogy családtagjaid még nem látogattak meg, de hamarosan meg fognak. Ahol a narancssárga szirmok élnek, a zenék csak úgy csendülhetnek fel, ha a szívedbe ömlik minden érzelem. Gyönyörű film. 💀
Az élet könyve
Szintén mexikó, szintén család és szeretet. Ám itt fellép egy új szempont is, a szerelem. Két férfi, az egyik erős a másik romantikus alak, ugyanazt a lányt szereti. De a lány makacs, nem adja magát olyan könnyen. Eközben belesétál az életbe a szellemvilág és
az elfeledettek földje. Mindenkinek küzdenie kell a szeretetért, a szerelemért. Igazán kalandos, néhol vicces. Jók benne a zenék, sok érzelmet tükröznek. 🎸
Hotel transylvania
Ez a film tipikusan az, amin a felnőttnek is nevetnie kell. Én kicsiként marha sokat nevettem rajta. Nem tudtam róla leszállni. Újra és újra néztem. Olyan jó hangulata volt. A szörnyes beszólások, az általános bénázások amin mindenkinek kibuggyan a száján a röhögőgörcs. Az első és a második része tetszett a leginkább. A másodikat kicsit elcsépeltnek láttam. De a többi best. 😹
Scooby-doo 1-2. rész
Na ezt a sorozatot imádtam, féltem és kacagtam rajta. Sajnos nem mindig tudtam elérni a tévében. Később néztem meg csak a filmet. De az nagyon nosztalgikus érzést adott. Azok a ruhák. Csak ámulok és bámulok. Relytéj minden mennyiségben. 🐕
Boszorkányváros 1-2. rész
Ezt a Disney csatornán néztem meg először. Nagyon tetszett a hangulat, az igazi halloween-i időszak. Boszorkák, szellemek, minden amit csak el tudunk képzelni. A többi részét nem láttam, mert nem fordították le magyarra. Pedig nagyon érdekelt. A második nem tetszett annyira mint az első. De mindegyikben volt dögivel halloween és borzongás. 🎃
Szellemírtók 1-3. rész
Talán ez volt az első film, amit megnéztem és ijesztőnek találtam. Már 7 évesen csapdába ejtett fantasztikus történetével. A szellemek miatt ez sem maradhat el. A másodikat is szerettem, de még mindig az elsőt szeretem jobban. Nemrég kijött egy új rész, ami szinte ugyanazt meséli el mint a legelső, csak talán gagyibb. Mármint szerintem. De viszont érdekes a mai világ felfogásával. Talán itt is a viccek teszik élvezhetővé. 👻
Libabőr 1-2. rész
A film amitől mindenki libabőrös lesz. Mármint én biztos. Az első részt nagyon bírtam. Majd bejelentették, hogy jön a második. Táska föl, indulás a moziba. Nagyon megadta a hatását. Persze ezen is széjjel lehetett magunkat röhögni. Az egyik kedvenc színészeimmel volt tele. A második rész végén volt egy rész ami felkeltette az érdeklődésemet. Nem fejeződött be a story. Így reménykedem benne, hogy lesz egy harmadik is. Zombik, vérfarkas és még több izgalom. Ez az a film, aminél nem tudom eldönteni, melyik a jobb. 👹

Remélem tetszett nektek ez az ajánló, kedvet kaptatok valamelyikhez. További szép napot, Luca

A nap kérdése:
-az alábbiak közül melyiket láttad? 
-melyik filmet szoktad nézni halloweenkor? 

2 megjegyzés:

  1. Láttam már:Coraline-t,Halott menyasszonyt,Az élet könyvét ,a Scooby doo-t és a Hotel Transylvániát(1,2,3).Nekem nincs külön halloweeni filmem.Annyira nem is szeretem az ünnepet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem olyan jó szembesülni vele, hogy mész a temetőbe. Miért mész a temetőbe? Mert ott vannak szeretteid. Én próbálom feldobni magamat azzal, hogy pl.: Amerikában ilyenkor csokit gyűjteni mennek. Így kicsit jobban érzem magam, hogy nem kell sokat szomorkodni. ;-)

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...