2019. október 31., csütörtök

DIY halloweeni figurák

Sziasztok kedves olvasóim! Egy új DIY bejegyzéssel érkeztem hozzátok. Most egy kicsit feldobjuk a hangulatot halloween alkalmából. Már megint wc papír gurigából fogunk alkotni. Olyan eszközök szükségesek hozzá, amit a háztartásban szerintem megtalálsz. Nem is írom tovább a szót, készitsük el ijesztő figuráinkat! 👻

1. Frankenstein
Először is vegyük elő az alapot, a wc papír gurigát, fessük be zöldre.
Fekete filctollal rajzoljunk neki hajat, szemet, orrot, szájat, az arcára varratokat és 2 "szöget" ami két fekete téglalapból áll kb. a szája és a szeme között.
Akár sunyi, vészjósló szemöldököt is adhatsz neki. Hát nem egyszerű? 😊

2.Múmia 
Egy sima fehér papírlapra megmérjük mekkora a wc papír guriga nagysága, és úgy húzunk egy vonalat. Ezt fekete filccel kidíszítjük csíkokkal. Ez lesz a testét beborító réteg. Egy csepp formába rajzolunk két szemet. Én más színnel rajzoltam meg őket. Az egyik kék a másik zöld. Így még rémisztőbb hatást keltünk. Egy szájacskát is adunk neki. 
Ezeket mind kivágjuk ollóval és ráragasztjuk a gurigára. Én stiftes ragasztót használtam, de ti bármilyet alkalmazhattok. Hát nem aranyos? Akinek van egy kis fantáziája, tovább díszítheti. 😝

3. Vámpír
Itt csak festeni kell! Vegyük elő az ecsetet és mehet az alkotás! Én egy piros gallérral kezdtem, majd a lila ruhácskájával. Egy kis masnit is biggyesztettem a két gallér közé. A masni alá viszont egy gombos inges részt hagytam. Jöhetett a haj. Ezt feketével oldottam meg. Kicsit "Miki egeres" fazonra csináltam. Jó nagy szemeket adtam neki. Szintén más más színnel. Egy apró orrocskát, egy szájat amiből kilógnak a szemfogak és egy hegyes manófület is kapott.
Nekem nagyon tetszik az eredmény. Aki ügyes, kis koporsót is készíthet neki papírból. Ne féljetek, nem szívja ki a véreteket....talán 👹

4. Denevér
Mostanában a hangulat miatt a Bat Pat sorozatot olvasgatom. Fő témája a denevér. Így ez sem maradhatott el. A gurigát feketére festettem. Csináltam neki papírból szárnyakat. A szárnyak alja csipke mintás, erre figyeljetek nagyon, mert ez a jellegzetessége! Szemeket, hegyes fület és egy szájat is csináltam. 
Már csak a ragasztás hiányzott. A szemeket feldobtam egy pár piros csíkkal, ez azt jelzi, hogy ez a denevér nem alszik sokat nappal. 
A találékony emberek ha kis faágat felakasztanak valahova és felrögzítik rá fejjel lefelé denevér pajtásunkat, akkor szerintem nagyon jól néz ki. U.i.: Nappal eléggé zsémbesek ha nem hagyod őket aludni, így halkan beszélgess közelében. 🌜🌞

Én mű gyertyákat raktam bele (igazit nem ajánlatos mivel papírból van). De rakhatunk bele halloweeni édességeket, cukorkát, csokikat is bele. Vagy ami csak felmerül benned. Nyugodtan kísérletezz. 😉
Milyen aranyosak így egymás mellett. Jó további borzongást! 
Luca 🎃

A nap kérdése:
-Ti hogy készültetek a halloweenra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...