2019. október 2., szerda

Nagy Katalin: Rendhagyó emlékkönyv értékelés

Nagy Katalin: Rendhagyó emlékkönyv
Először nem tudtam mit olvassak. Ez meglepő volt, mert mimdig összeáll egy kép a fejembe. Mondtam: kellene valami pöttyös könyvet. Legyen ez! Találom szerűen kihúztam. Később jöttem rá, hogy imádom ezt az írónőt. Első könyvem tőle a Szív a kerítésen volt, ami nagyon elnyerte a tetszésemet. Olvassátok el ennek a címét, már az is jól cseng. Hát még a story! Sosem volt 7 fiú testvérem, így ezt is megismerhettem. Milyen volt ebben a korszakban? Az is ki lett pipálva. ✔Együtt tudtam érezni a szereplővel. Sokszor fel-fel kacagtam. Jó a hangulat, mintha én is ott lettem volna akkor amikor kiönt a Tisza, vagy amikor izgalmas/szomorú/vidám dolgok történnek. Abban a tudatban voltam, hogy 150 oldalas a könyv. Így lapoztam tovább, jött a tartalomjegyzék. Mi? Na lapozzunk csak vissza. Vége. Hát, azért jó könyv volt/ne már, vége lett. Majdnem elsírtam magam, hogy folytatni akarom. Egyszóval: fantasztikus könyv volt, amit szívesen tovább olvastam volna. 

Mit gondolok:
-együttvéve a hét gyerekről? Van közte buta, okos, fiú, lány, kicsi, nagy, iker. Ami a közös bennük, mind testvérek. 

Fülszövege: Izgalmas, jó találmány az emlékkönyv. Körbeadod az osztályban a barátnőid között, magaddal viszed a táborba, ott is beleírnak, főképpen lányok, ámbár akad olykor fiú is, aki hajlandó komolyan venni a szépen bekötött, lakattal lezárt könyvecskét. És ahogy telik-múlik az idő egyre több a bejegyzés – mókás vagy komolykodó –, és te már fél év múltával is szívesen forgatod az emlékkönyv lapjait. Aztán hirtelen egy arc, egy név villan fel az emlékezetedben – ó, de kár, hogy neki, éppen neki nem adtam oda… Ki tudja, talán jó volna valami rendhagyó, különleges emlékkönyvet nyitni nekik, amelybe még soha nem írt senki, amelynek még minden lapja üres! Nos, ilyen emlékkönyvet nyitogat most előttetek a József Attila-díjas Nagy Katalin!


Megszerzés:
Egy kedves moly felrakta, hogy ingyen elvihetők a könyvei. Megpróbáltam elvinni egy pár pöttyös/csíkos könyvet. Nagyon örültem nekik amikor a kezem között foghattam őket. 

Remélem tetszett nektek ez az értékelés is. További szép napot, Luca

A nap kérdése:
-olvastál már (régi) pöttyös könyvet?

2 megjegyzés:

  1. Régebben én is olvastam ezt,bár már nem sokra emlékszem belole :,D
    A kérdés válasza:
    Naná,hogy olvastam régi pöttyös könyvet,csíkosat is:) Első könyveim kozott sok olyan volt.Mostanában pedig pont vissza akarok rázódni a kiadói sorozatba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem olvastam csíkosat (pedig van sok), de tervembe van. Abban, hogy elolvasss újra egy pöttyös/csíkos könyvet, nem akadályoz meg semmi ;-) én is egy csomót kölcsönöztem ki könyvtárból. :-D

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...