2019. október 1., kedd

Szeptember hónap összegzés

Sziasztok kedves olvasóim! Eltelt egy hónap. Mindannyian belerázódtunk újra a suliba, kezdjük megszokni az esőt, és a falaevelek sárgulását. A Szeptembert egy csodás nappal, a Magyar Népmese napjával zárhattuk. De az Októbert is jól kezdjük, a Zene világnapjával. Én mind a kettőt imádom, a meséket is, a zenéket is. Egy hónapzárót olvashattok.
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek c. könyve ebben az időszakban tök jó volt. Noha nem tél-tavasz van, megadta a kedvet a teázáshoz. 🍵
Melanie Carter: Kávéházi szerelmet tényleg jó volt ősszel olvasni. Maga a borítója ez a barnás árnyalat nagyon megadta a hangulatot.☕
Mörk Leonóra: Ködkirálynő. Mivel szerepel benne az ősz, így nem csalódtam benne. Szintén a borító hozta magával a feelinget. 🌳
Szeptemberben 3 Geronimo Stiltont olvastam el. Ezt a sorozatot bárhol bármikor "kivégzem" (kivéve ha egy adott ünnephez kapcsolódik)🐁

Van egy könyv amit elkezdtem, de azt majd a következő bejegyzésben olvashatjátok. 

Mennyi könyvet olvastam ez idő alatt?
23,5 könyvet

Mi volt a kedvenc könyvem ebben a hónapban?
Geronimo Stilton: Leonardo rejtélyes kincse

Mi volt a legrosszabb?
Nem volt ilyen, de nagyon megviselt Mörk Leonóra: Ködkirálynő 😢

Mennyit karcoltam a Molyon?
47 karc került fel

Mennyit idéztem?
1 idézet született

Mennyi blogbejegyzésem született?
7 jött létre blogomon

Bye Szeptember, hello Október. Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. További szép napot kívánok, Luca

A nap kérdése:
-Mit vársz a legjobban Októberben? Van valami esemény amiért izgulsz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...