2019. szeptember 27., péntek

Mörk Leonóra: Ködkirálynő értékelés

Mörk Leonóra: Ködkirálynő
Amikor édesanyám megvette, nem voltam benne biztos, hogy el szeretném e olvasni. Majd elkezdtem róla jókat hallani. Azt mondtam: csakazértis kiolvasom. Sokszor lepődtem meg, lazultam el, feszültem meg, féltem, valamikor majdnem sírvafakadtam. Egy nagyon nehéz történetet mondd el. Egy olyat ami valóban megtörténhet, esetleg megtörtént, nem csak egy családban, hanem szerte a világon. Az elején azt hittem milyen jó volt az 1700-as évek, végül arra jutottam, hogy mennyire nehéz és keserű világ volt a sok szép mögött.  Egyszerre megértettem, hogy nem minden rózsás, ma sem, régen sem, és később sem lesz az. A jóban lesz rossz és a rosszban lesz jó. Igazából ez a könyv a továbblépésről, a feldolgozásról szólt. Megláttam ebben is a szépet, mégis lesokkolt, hogy lehet ilyen a világ egy ártatlan lánnyal. Eddig csak Charlotte-ról volt szó, most jöjjön Kriszta: ez a világ valamiért kicsit élettelibb, vidámabb volt. Nagyon közeli, hisz a 21. században játszódik. Az új technológiánál. Nagyon bírtam Kriszta gondolatait, érzéseit. Ez egy gyönyörű könyv volt, mindenkinek ajánlom, mert sok a mondanivalója, és meglátjuk, hogy mik eshetnek meg velünk is csak másképp, tanulhatunk belőle, kifürkészhetjük szívünk útjait.

Mit gondolok:
-Charlotte-ról? Nagyon anyaszívű, megértő, romantikus, nőies személy. Imádtam a történetét. Sajnálom azokat a keserűségeket amiket megkapott, de nagyon jól kezelte az összes helyzetet.
-Frierich-ről? Nem éreztem annyira férfiasnak, inkább törékenynek, de hatalmas szívűnek.
-Krisztáról? Vicces, spontán, hétköznapi nyomozó, teljesen tudtam vele azonosulni, úgy mint Charlotte-val.
-Paulról? Jó lelkű, természetkedvelő, kicsit ő is romantikus, férfias, rugalmas.


  • Kiadás helye: Budapest
  • Kiadás éve: 2019
  • Oldalszám: 336
  • Kötés: Keménytáblás
  • ISBN: 9789634751502
  • Megjelenés időpontja: 2019. április 22.
  • Hány éves kortól ajánlom: +18
  • Csillagozás: 5/5


Megszerzés: 

A könyvhéten megvette édesanyám a Jaffa kiadónál. Kedvezményes áron megszereztük. Ott nagyon kedvesek voltak, ennek hihetetlenül örültem, mert nem ismertem akkor még annyira a Jaffa kiadót. De kellemes meglepetés fogadott.

Köszi, hogy végig olvastátok. Remélem tetszett nektek. További szép napot kívánok, Luca

A nap kérdése:
-Olvastál már könyvet az írónőtől?
-Melyik volt a kedvenced a Jaffa kiadótól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...