2019. szeptember 25., szerda

Geronimo hétvégét tartottam

Sziasztok kedves olvasóim! Ezen a hétvégén Geronimo Stilton hétvégét tartottam magamnak. Kivettem a könyvtárból 3 könyvet, amiket elolvastam. Igaz, az olvasás kicsit átfolyt keddre, de így is jól éreztem magam. Így akartam igazából hálát mondani Geronimonak, mert ő indította be az olvasásomat még nagyon nagyon kicsi koromban. De lássuk az a 3 könyvet! 🧀

Leonardo rejtélyes kincse
Eleve nagyon szeretem Leonardot, munkásságát nagyra becsülöm. Volt olyan amikor nevettem, mert leesett a kultúrpoén. Sokszor ámultam, hogy jé, ezt tanultuk! Máskor csak tátottam a szám, ezt is ő találta fel? Izgultam, hogy na, mi fog történni, mi lesz a következő rejtély. Miközben ők nyomoztak, Olaszország gyönyörű tájain én is csodálkoztam. Egy érdekes olvasmány azoknak akik szeretik a kalandot. 🇮🇹



Fülszövege: Kedves rágcsálóbarátaim, ismeritek a könyveimet?

Az én történeteim könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… szavamra, igazán bajuszemelő olvasmányok!

Leonardo rejtélyes kincse
Amikor Benjaminnal és Trappyval elindultunk Leonardo da Vinci szülővárosába, még nem sejtettük, hogy milyen extraegeres kalandok várnak ránk. Leonardo, a híres festő, tudós és feltaláló kincskereső játékra hívott minket! Nem fogjátok elhinni, mire bukkantunk…


Szuperkupa-döntő Rágcsáliában
Annak ellenére, hogy nem vagyok a foci óriási szurkolója, különösen élveztem. Együtt vártam a nagy meccset a könyvben a többi rágcsálóval közösen. Szinte én is izzadtam amikor futottak, bemelegítettek, sportoltak. Izgultam mindkét csapatért. Már az elején tudtam, hogy valami nem stimmel a többeiekkel. Így sokkal jobban vártam mikor derül ki az igazi ármányság. Ennek nagyon jó volt a hangulata. Foci kedvelőknek kötelező! ⚽

Fülszövege: Kedves rágcsálóbarátaim! Ismeritek a könyveimet?
Az én történeteim könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… szavamra, igazán bajuszemelő olvasmányok
Ezer mozzarella, remegnek a bajuszszálaim az izgalomtól! Elérkezett a Szuperkupa-döntő napja, és a kedvenc csapataim játszanak! Ám a pályán különös dolog történik, és nekem kell kiderítenem, hogy mi áll a furcsa események hátterében…


Szuperegerek bevetésben
Ilyen könyvet sem olvastam még. De nagyon tetszettek a helyszínek, a nevek. Szerintem jó kis név Belzebub Bon Bon. Milyen élvezet kimondani, amiért lehet küzdeni a Szuperegereknek. Amitől ez a könyv cselekménye izgalmas lesz. Furfangos lett a vége. Azt suttogja a füledbe, hogy olvasd tovább, gyerünk ott a következő rész! Az is sorra fog kerülni, maximum nem most, hanem később. 🚔

Fülszövege: A szuperegerek nem ismernek lehetetlent! A szívükben (szinte egyáltalán) nincs helye a félelemnek. Szuperképességeikre (többé-kevésbé) mindig számíthatnak. A humoruk ellenállhatatlan (komolyan!). Vagy ne legyen a nevem Szupergero!
Amióta az álnok Belzebub Bon Bon újra felbukkant a városban, a szuperegerekre vár a feladat, hogy megvédelmezzék Cin Cityt a Csatornatöltelékek Bandájának támadásaitól. Vajon a szanaszét röpködő fagyasztó lövedékek és a páncélos bolhák rohama ellenére sikerül a szuperhősöknek teljesíteni a küldetésüket?




Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. További szép napot kívánok, Luca




A nap kérdése:

-Olvastál már Geronimo vagy Tea Stiltontól? 
-Ha igen, hogy tetszett? 

2 megjegyzés:

  1. Én Tea Stiltontól a Jég hercegnőt és a Sivatag hercegnőjét olvastam évekkel ezelőtt.Nafyon izgalmasnak találtam az akkori énem,nem tudom,most is úgy lenne-e.Sajnos Geronimotól csak 1-2 könyv van meg a könyvtárba,de szerintem megpróbálkozok majd eggyel.Felkeltetted az érdeklődésemet.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy meghoztam a kedvet hozzá. ;-) remélem tetszeni fog amit kiveszel. Én is mindig a könyvtárból gazdálkodtam. Biztos nagyon jó könyv lehet a Jég hercegnő és a Sivatag hercegnője, majd egyszer biztos kiolvasom. :-D

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...