2019. szeptember 20., péntek

Felelj ha mersz book tag

Sziasztok kedves olvasóim! Ma megcsinálom a felelj ha mersz book taget, így ezt is kipipálhatom a listáról. 🙂

1. Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta?
Geronimo Stilton: Szerelem akár a sajt
Igazából ez volt az első könyvem amit magamtól olvastam ki. Mondhatjuk, ez a könyv indított el könyvmoly pályámon.

2. Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ez előtt és mit fogsz ez után?
Jelenleg Melanie Carter: Kávéházi szerelmet olvasom. Ez előtt Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek nyert helyet a kiolvasottaim listáján. Ezután nem tudom mit fogok olvasni. Vagy a saját polcomról, vagy a könyvtáréról választok, addig, sodródom az árral.


3. Melyik az a könyv, amit mindenki szeret, de te utálsz? 
Jelenleg nincs ilyen. Csak olyan van, amit nem kedvelek, úgy fogalmaznék.

4. Melyik az a könyv, amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy elolvasod, de valószínűleg nem fogod?
Rosie Rushton: Ő az enyém!
Lehet, hogy elolvasom, de nem biztos. Esélyes ennek is kiolvasása, de bármi megtörténhet.

5. Melyik az a könyv, amit nyugdíjas korodra is megőrzöl?
Mindegyik könyvemet megszeretném tartani bármilyen állapotban is vannak. De ami szerintem igazán értékes lesz számomra azok a régi pöttyös, csíkos könyvek és hozzátartozójuk.

6. El szoktad olvasni az utolsó oldalt előbb vagy kivárod a könyv végét?
Mindenképpen kivárom. Nyugi van, majd csak a végére érek

7. Köszönetnyilvánítás: papír-és tinta pazarlás vagy érdekesség?
Mindkettő (bármit is jelentsen)

8. Melyik karakterrel cserélnél szívesen helyet?
Ez a kérdés kifogott rajtam. Nincs olyan könyv akinek a helyében lennék egy szereplőnek, mert mindenkinek izgalmas a története.

9. Van olyan könyv, ami valami különlegesre emlékeztet az életedben? (Hely, idő, személy?)
Bálint Ágnes: A koránkelő darázs
Mert azt Gyenesdiásdra is elvittem, ami örök emlék marad nekem.

10. Mondj egy könyvet, amit érdekes módon szereztél meg!
Riskó Géza: R-GO Szikora és bandája
Pont akkor sopánkodtam miatta: jaj de jó lenne a kezemközött tartani! Majd bemegyek a könyvtárba, és ott vár rám az eladók között. Hát nem egy mázli?

11. Adtál már valaha könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek?
Anne-Marie Conway: Pillangók nyara
Osztálytársamnak adtam, mert épp szelektáltam. Azért volt különleges ez a személy, mert általánosban őt ismertem meg legelőször és őt is Lucának hívják.

12. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?
Meg nem tudom mondani. Mert a könyveket mindenhova viszem.

13. Van olyan kötelező olvasmány, amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz?
Még egyiket sem olvastam újra

14. Használt vagy új könyvek?
Ez is, az is

15. Olvastál valaha Dan Brown könyvet?
Sosem

16. Megtörtént már veled, hogy a filmadaptáció jobban tetszett, mint a könyv maga?
A Minden mindennél úgy éreztem jobb a film, de nem mondok róla ilyet, mert nem olvastam végig

17. Volt már veled valaha, hogy éhes lettél olvasás közben? Szakácskönyv is számít! Rosie Banks: Titkos királyság: csodasüti cukrászda
Eskü a végén úgy megkóstóltam volna egy csokitortát

18. Ki az a személy, akinek a könyvajánlásait mindig megfogadod?
Nagyon makacs vagyok, mert e téren szeretek én dönteni. De ha magamat választanám, nem jutna hely édesanyámnak aki mindig segített ebben, annak ellenére, hogy nincs akkora olvasás szeretete.❤

19. Van olyan könyv a komfortzónádon, kedvenc műfajodon kívül, amit végül imádtál?
A krimi könyvek ezek közül:
Keira Christie: Alattam buli felettem gyilkosság
Annak ellenére, hogy sokan nem szeretik, nekem tetszett.

Igazából, ennyi is lett volna. Kicsit szűkszavú voltam, de ez a sok szempont miatt volt. De remélem tetszett nektek. További szép napot, Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...