2019. szeptember 17., kedd

Melanie Carter: Kávéházi szerelem értékelés

Melanie Carter: Kávéházi szerelem
Ezzel a könyvvel régóta szemezgettem. Tudtam, hogy kb. ősz felé fogom kiolvasni. Jól tettem, mert ez is ugyanolyan bekuckózós könyv volt. Tudni kell róla, ez "nagyon" régi, nem olyan divatos mint pl. a pöttyös könyvek. Pontosabban 1991-ben íródott. Ez természetesen a borítóján is látszik. Vegyes érzelmekkel kezdtem bele. Majd újra és újra lapoztam. Nem mondom, hogy unalmas volt, mert voltak benne izgi részek, és semlegesek is. Kicsit furcsáltam, milyen gyorsan történik minden. Semmi ismerkedés, hanem csapjunk bele a lecsóba szerelem bontakozott ki. Persze, nagyon aranyos, szolíd kis történet tele kalanddal. Mégis azt éreztem, nem ilyen egy igazi tini szerelem. (Mármint nekem nem) viszont tetszettek a karakterek. Egy kislányos 16 éves és egy macsó 19 éves. Sokszor megtaláltam vele az összhangot (annak ellenére is, hogy nincs bátyám) A meglepő az volt, hogy pont most gondolkodtam azon, hogy megszeretnék tanulni kötni, és ebben a könyvben nem egyszer felbukkant a kötés. Egy cuki, rövid, könyvecske, pörgős storyval. Azoknak ajánlom, akik szeretik a tini szerelmet.

Mit gondolok:
-Dana-ról? Egy lány aki próbál kiigazodni a felnőtt világban. Féltő testvér, aki vár a nagy szerelemre.
-Charlie-ról? Igazi jófiú próbál megfelelni apjának, lányok gyöngyszeme, mégis kicsit lázadó, rossz fiús.


Megszerzés:
Egy poros dobozban egy csomó tini könyv közepett találtam rá. Már akkor tudtam, hogy elszeretném olvasni.

A nap kérdése:
-Tudsz kötni?
-Te milyen tini könyveket olvasol? 
-Van e ilyesmi, régi könyved? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...