2019. december 14., szombat

A Mikulás rénszarvasai book tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Ma életem első saját book tagjét töltöm ki. Igaz, már rég jött a Mikulás, de utólag is, ismerkedjünk meg a rénszarvasaival egy book tag keretében. 😍

1.Táltos
Egy könyv amit hamarabb kiolvastál mint gondoltad volna.
Cathy Hopkins: Lányok, randik, trendi cuccok c. könyvét elég hamar kiolvastam. 3 nap alatt letenni nem bírtam. Izgalmas volt nagyon a story, amire nem számítottam. Ezután jött még egy olyan könyv amit hamar kiolvastam, a nyaralás első 4 napján el is fogyott az olvasni valóm. 😛

2.Táncos 
Egy könyv ami olyan jó kedvre derített, hogy "táncoltál" miatta.
Barbara Park: Furfangos Fruzsi Bé és az Öcsimajom
Újra visszamegyünk a múltba. Ezt a könyvet nagyon szerettem, mert sokat lehetett röhögni rajta. Ettől minden nap jó kedvem lett. Ezt akkor olvastam amikor először beiratkoztam a könyvtárba. Átjárt az a különös hangulat, ami mostanában is kering nálam a levegőben.💃

3.Pompás
Egy könyv ami pompásabb volt mint a filmadaptáció
David Levithan: Nap nap után
Mikor a buszmegállóban olvastam, megkérdezte osztálytársam, mi olyan érdekes a könyvön. Én mondtam a címét. Erre ő azt felelte, a film nagyon rossz volt. Én csak vállat vontam. A könyvet hamar kiolvastam és nagyon tetszett. Mikor láttam a filmet, kiakadtam. Kihagytak belőle lényeges dolgokat és sokmindenben nem értettem egyett. Kár, hogy egy ilyen sikerkönyvet a film elrontja a varázsát.😇

4.Csillag
Egy könyv amit nehéz volt beszerezned, olyan nehéz, mint elérni a csillagokat
Marieluise von Ingenheim: Egy kislányból császárné lesz (Sissy1)
Erről már írtam, hogy nagyon nehéz volt beszerezni. Igaz, itt volt mondhatni a közelben a könyvtár, mégis nagy erő kellett ahhoz, hogy kivegyem. Nem tudom miért de talán a saját akaraterő hiányzott ahhoz, hogy elutazzak a könyvekkel teli épülethez. Féltem attól, hogy elragad a hév és több hónapig fogom emészteni magamban, úgy mint a filmet. De nagyon jó, hogy végre el tudtam olvasni.🌟

5.Üstökös
Egy könyv ami "limonádé" könyv volt számodra.
Wow! Nem hittem volna, hogy odáig eljutok, hogy limonádéról beszélek majd egy télapós book tagben. De ha már úgy mondom, limonádé könyv, akkor jobban hangzik. Azt hiszem, Bella Swift: A kiskutya aki unikornis akart lenni könyve könnyen feldolgozható, mégis szívet melengető volt. Na, legalább a limonádét kiegyenlítettem egy karácsonyi könyvvel. 🌠

6.Mennydörgés
Egy könyv amit csak később értettél vagy szerettél meg miután elolvastad
Nem tudom hogy álltok a kötelező olvasmányokkal, én később szerettem meg Gárdonyi Géza: Egri csillagok c. könyvét. Lehet, hogy szenvedtem vele, lehet, hogy nem értettem benne sok dolgot, mondhatja nekem bárki milyen rossz, mennyire nyögve-nyelős olvasmány volt, viszzagondolva szerintem tök jó. Persze, nem olvasnám el újra, de nekem nagyon tetszett a hangulata. 🌩

7.Íjas
Egy könyv ami szerinted telitalálat volt. Avagy az utolsó darabot vitted el a boltból/árustól
Rupi Kaur: Tej és méz könyvét egyszer behozta az egyik osztálytársam a suliba. Engem teljesen elvarázsolt a könyv. Vajon mi lehet benne? Nemsokára jött a könyvhét. Családdal együtt jártuk a kis standokat. Míg ki nem szúrtam amit kerestem. Az utolsó példány volt. Igaz, kicsit megviselt volt, össze karcolt, de nem érdekelt a külseje, csak a könyv kellett. Így lett az, hogy most ott csücsül a polcomon. 🏹

8.Villám
Egy könyv amitől féltél. Annyira féltél, mint mezőn a villámtól.
Nem tudom mennyire nevezhető félelemnek, de Fehér Klára: Bezzeg az én időmben c. könyve annyira a hatalmába kerített, hogy féltem befejezni. Olyan szép volt a történet, nem szerettem volna abbahagyni. De mint mindennek, ennek a történetnek is vége kellett lennie. Nem hagyhattam befejezetlenül. ⚡

9.Rudolf
Egy könyv ami bearanyozta a napod, mint a ködös estét Rudolf orra.
Jöjjön mindenki kedvenc rénszarvasa, Rudolf. Nem terelem a témát sem tavaszra, sem nyárra, sem őszre, zárjuk ezt a book taget karácsonyi könnyvel. Geronimo Stilton: A legszebb karácsonyi ajándék c. könyv nagyon elnyerte a tetszésemet. Még múlt karácsonykor olvastam, de beragyogta az egész napom. Szív melengető volt.🔴

Mindenkinek további szép napot kívánok!
Luca

A nap kérdése:
-Melyik a kedvenc rénszarvasod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...