2019. december 17., kedd

Karácsonyi filmajánló

Sziasztok kedves olvasóim! Megszokhattátok, hogy a könyvek mellett nagyon szeretek filmet nézni. Emlékeztek még a halloweeni filmajánlómra? Nyugi, most sem maradunk film nélkül karácsonykor sem. 14 filmet válogattam össze, ami a kedvencem. Sokat lehet hogy ti is ismertek.🎄🎞

1. Reszkessetek betörő 1-2
Szerintem a leghíresebb mindközül a Reszkessetek betörők. Tudom, van több része is, de ez az első kettő a kedvencem. Egy roszcsont fiú, aki magára marad otthon karácsonykor, de eközben rablás folyik az utcában. Ez tipikusan az a film, amit nem hagyhatsz ki a karácsonyból. 🔑

2. Igazából szerelem
Nekem bárki bármit mondd, imádom ezt a filmet. Olyan jó karácsonyi hangulata van. Ezt direkt karácsony estéjére hanyagolom, hogy átjárjon az a mézeskalácsos érzés. Sok kis szerelmi történet karácsonykor. A leghíresebb színészeket válogatták össze: Emma Thompson, Hugh Grant, Colin Firth stb. Minden karácsonykor megnézem. 💓

3. Mi a manó
Be kell vallanom, annyira szeretem, hogy az egyik profilképem ilyen és egy pólót is vettem, amin a Mi a manó film szerepel. Mindenki nagyot nézett, amikor felvettem. Ettől, ha csak ránézek röhögnöm kell, nincs mit tenni. Szerintem mindenki nevető görcsben kapcsolja ki a tévét miután megnézték. 😂

4. Grincs
Olyan jó volt visszanézni, mit láthattam gyerek fejjel és mit most. Kicsi korom óta nézem. Ezt is sokan ismerhetik akár könyvből (Dr.Seuss írta a műt) vagy a régi sorozatból. A vicces az, hogy amikor múlt héten megnéztem, pont utána dobott fel a Google egy cikket, hogy: mi lett a Grincs Cindy Lou Who-jával. Milyen különös egybeesés. Csak ne találkozz a Grinccsel, de ha mégis megtörténne, akkor kérj aláírást, mert nem mindenki láthatja élőben Jim Carrey-t. 🔔

5. Télapu
Ez  a film is már 3 évesen hatalmába kerített. Szerettem ezt akkor nézni, amikor jött a Télapó. Vagy épp Télapu? 😃 Ilyenkor átjárt a varázslat, betöltötte a szobát a karácsony szelleme. Tudom, ennek is több része van, de nekem ez a the best! Egy apuka aki egyik napról a másikra télapó lesz. 🎅

6. Rossz anyák karácsonya
Az első részét moziban láttam, a másodikat meg itthon néztem meg. Nekem ez a rész jobban tetszett mint az első. Széjjel röhögtem magam. Nem tudom hányszor láttam már az idén, de ha ezt nyáron elindítják, akkor is szeretem. Kedvenc szereplőm benne az, akit Susan Saradon alakított. De az összeset imádtam, mert vicces volt mindegyik. Hát igen, három anyuka nem semmi. Az egyik show-t akar csinálni a karácsonyból, a másik úgy néz ki mint a lánya, a harmadik pedig pénzért jött. 👩

7. Megjött apuci 2.
Ezt amikor meghallottuk, jön a második rész, vettük a jegyet. Azt hiszem mi a legelső vetítésre mentünk. Itt is jól voltak összeválogatva a híres színészek. Hát, vigyázni kellett, félre ne nyeld a pattogatott kukoricát a nevetéstől. Egy zűrös karácsony a hegyekben az egész családdal. Nem semmi. Az apukák pedig elkezdenek versengeni, ki a jobb apuci. Fantasztikus. 👨👨👨

8. Négy karácsony
Szintén a család. Valamikor jó, valamikor rossz. Íme a tökéletes pár; Brad és Kate. Együtt járnak mindenhova és megakarják úszni a karácsonyi családi összejövetelt. De mégsem úgy alakul ahogy ők szeretnék. Mégis el kell menniük nem egy, hanem 4 ilyen számukra hátborzongató eseményre. Rájönnek, nem is ismerik olyan jól a másikat mint gondolták. A poénoknál tényleg vigyázzatok a kakaóval, félre ne nyeljétek. 💑

9. Kelekótya karácsony
Ezt a filmet egyszer láttam, múltkor adták a tévében. Ha jól tudom a közepe fele kapcsoltam oda. De már akkor megtetszett. Két szomszéd verseng, melyikük háza van jobban feldíszítve világító ízzókkal. Kár, hogy mivel nem kertes házban, mert én is szívesen feldíszíteném a házat ennek a filmnek köszönhetően. A vége különösen elgondolgottató, szívet melengető. ✨

10. Holiday
Ezt is minden évben leadják. Az első filmem Jude Law-tól. Nem bántam meg, mert nagyon tetszett ez a film. Kedvenc történetem belőle az, amit Cameron Diaz és Jude Law játszik. Abból a részből a legjobb idézet szerintem ez:
-Tetszik a rúzsod. Mi a neve?-mondja a kislány.
-Bíbor csók.-feleli erre a felnőtt.
-Még jó, hogy nem bibírcsók.-jegyzi meg a kislány.
Ez annyira aranyos. Mindig megérinti a szívem. Ez egy kedves, meghitt film. 🎁

11. Aludj csak, én álmodom
Jaj, már a címe olyan jó, hívogató. Az első Sandra Bullock-os filmem. Hacsak írásközben rágondolok, mély, szerelmes érzés fog el. Egy kis hazugságból milyen nagy dolog sül ki. De ez nem egyszerű hazugság, hanem ez egy szerelmi titok. Olyan szép, érdekes, izgalmas ez a film. Úgy várom már, hogy itt legyen a téli szünet és szabad maradjon annyi időm, hogy a többi film között ezt is megnézzem. 🚂

12. Hóbarát
Direkt nem ezt hagytam a végére. Miért? Mert nem olyan jó a vége. Sírós-pityogós. Nem, nem olyan értelemben mint nálam a Múlt karácsony c. filmnél volt. Sajnos nem. De nagyon szép, karácsonyi történet. Érdemes megnézni, mert így is tele van viccel. Szívmelengető egy történet. Nagyon szeretem. Kedvenc idézet:
-Apa seg...-a fiú nem fejezte be a mondatot, miszerint azt akarta mondani: Apa segíts!
-Most komolyan azt mondtad, hogy apa segg?- kérdezi vissza az apuka kacagva.
Egyszer mindenkinek meg kell néznie, mert gyönyörű egy film.

13. Bridget Jones babát vár
Nagy Bridget Jones rajongó vagyok. A második bejegyzésem is erről szól. Szeretném majd elolvasni a könyvet, de ezt már a jövőre bízom. Addig is érjük be ezzel a karácsonyi filmmel. Ezt a nagy sikert is moziban láttam, de így még nagyobb élvezet volt. Itt is elfogott az érzés, hogy igen, a karácsony (nem tudom hányszor fogom leírni ezt a szót, de elég sokszor) jó, sőt fantasztikus, de vannak olyan dolgok, amit nem tudunk elhanyagolni. Ilyen pl.: az ajándék vásárlás. Bridget Jones is nyakig ül a feszkóban, de főleg a végén sokat lehetett nevetni. Ajánlom mindenkinek. 👪

14. Diótörő és a négy birodalom
 Mindig is kedveltem a Diótőrő mesét. Örülök, hogy megfilmesítették. Így még izgalmasabb lett. A végén található nagy fordulatra egyátalán nem számítottam. Itt is sok olyan színész volt akit ismertem már korábban. Amik úgy tényleg megbűvöltek, a palotákon lévő cifra motívumok, a szépséges ruhák és a többi. Azt hittem, lesz benne egy kis szerelmi szál is, ahogy én ismerem, de nem, ez sajnos elmaradt. Pedig úgy lett volna az igazán tökéletes. De így is szép volt.🎪

Nos, íme az én 13 filmből álló filmajánlóm. Mindenkinek további szép napot és kellemes ünnepeket kívánok!
Luca

A nap kérdése:
-te ezek közül melyiket ismered?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...