2020. január 11., szombat

Decemberi hónap összegzés 2020

Sziasztok kedves Olvasóim! Egy újabb hónap kezdődött el, a Január. Mint már korábban is, minden hónap első hétvégéjén, az előző havi olvasmányaimat mutatom be egy bejegyzés keretében. Jöjjön a Decemberi összegzés! 
Mi volt a kedvenc könyved ebben a hónapban?
Marni Bates: Roksztárt kaptam karácsonyra. Nem tudom miért vagyok ennyire romantikus olvasó, de állandóan mosolyognom kellett mikor ezt olvastam. Úgy megmelengette a szívemet. Nagyon tetszett. Az értékelést itt olvashatjátok

Mi volt a legrosszabb könyv amit ebben a hónapban olvastál?
Catherine Rider: Csók New Yorkban, nem mondom hogy nem tetszett, mert egész kis aranyos történet volt, de olvastam már jobbat, fogalmazzunk így. Az értékelést itt olvashatjátok

Mennyi könyvet olvastam ebben a hónapban?
18 gyönyörűséget olvastam. Ezzel meg vagyok elégedve.

Mennyit karcoltam a Molyon?
Az ajándékba kapott Pro-tagságnak köszönhetően sok karc született. Majdnem 70, vagyis 69.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Most sok olyan könyv volt, amiből érdemes volt lejegyezni egyes idézeteket. 14 szép aranyköpés született.

Mennyi blogbejegyzés született?
14. Wow, ez is egy csodás érték. Megegyezik az idézetek számával. Milyen különös egybeesés.

Melyik volt a legnézettebb bejegyzés?
30-an olvasták el a Last Christmas című filmről szóló értékelésemet. Az értékelést itt olvashatjátok

Melyik volt az, amelyiket nem nézték annyian?
3-an olvasták az újévi fogadalmak book taget. De örülök ennek a háromnak is, igaz eléggé kevés, de mivel három a magyar igazság...

,,Semmi sem December harmincegyedikén ér véget, és semmi sem Január elsején kezdődik el, kivéve a naptárt"
Kovács Eszter

Mindenkinek további szép napot, és szerencsés Januárt kívánok!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...