2020. január 12., vasárnap

Harry Potter és a bölcsek köve

Sziasztok kedves Olvasóim! Valószínű százezer Harry Potter értékelést olvashattatok már, ám ez egy kicsit másabb, ugyanis meg van ennek is a története. 
Az egész úgy kezdődött, hogy két évesen a szüleimnek elegük lett a folyamatos Minimaxból, úgy gondolták, nem baj ha látja a gyerek a Harry Pottert. Válaszom erre:
-Van egy kisfiú akit úgy hívnak Helikopter?
Már akkor megszerettem. Ahogy jött a hugom, ő is imádta. Majd volt egy korszakom amikor az agyamra ment ez a sorozat és már a gondolattól felfordult a gyomrom. Én Harry Pottert? Fúj. Ám 2019.12.24-én minden megváltozott. Kaptam egy  használt Kindle e-book olvasót, amin rajta volt ez a könyv. Ha nem lett volna használt, nem vettem volna  a kezembe. Éppen nagyszüleimet mentünk meglátogatni, hoztam magammal a Kindlet. Mit is olvassak, hisz sokat kell várni még arra, hogy megérkezzenek a nagynénémék. Olvassunk Harry Pottert! Már az elején magával ragadott a történet. Nem bírtam letenni. Folytattam és folytattam. Minden reggelemet úgy kezdtem, hogy elő a Kindle, fel a kanapéra, be Roxfort varázslatos világába. Annak ellenére, hogy már láttam a filmet, így is meglepett. Remegő kézzel olvastam tovább. Sokat mondogattam egy nap minimum ötször, hogy mennyire jó. Nosztalgikus érzés fogott el. Szerintem jól megcsinálták a filmet is és a könyvet is. Nem tudnám eldönteni melyik a jobb. Az ősellenségem lett a kedvencem. Már alig várom a további részeit. Féltem, hogy bele fogok kavarodni a cselekményekbe, de az írónő olyan szinten profi, hogy még a hülyével is megérteti a lényeget. Iszonyat jó volt. Molyon szerintem megütné a százmilliárd csillagozás gombot. Mit mondhatnék még róla, hisz' ez Harry Potter! 😀

Ki volt a kedvenc szereplőm?
-Harry Potter természetesen.
-Hermione
-Ron
-Oliver Wood
-sorolhatnám

Mit hondolok:
-Harry-ről? Hogy ő a legfantasztikusabb, legerősebb, legjobb varázsló, mert nem az eszével, hanem a szívével gondolkodik.
-Hermione-ről? Nagyon okos, könyvmoly, állandóan bújja a könyveket, csacsogós, imád beszélni. Magamra ismertem, csak én nem szeretek annyira tanulni mint ő.
-Ron-ról? Egy óriási vörös családba született. Nagyon jó poénokat tudott. De szerintem az egész family-ja. Fred és George sem volt semmi. 

Kedvenc idézet: – Az embernek soha nem lehet elég zoknija

Fülszöveg: Harry remegő kézzel megfordította a küldeményt. A borítékot lezáró piros viaszpecsétet címer díszítette: oroszlán, sas, borz és kígyó vettek körül egy nagy R betűt.
Harry Potter még csak hallani sem hallott Roxfortról, amikor a Privet Drive 4-es számú ház lábtörlőjére elkezdenek sorban hullani a levelek. A zöld tintával címzett és piros pecséttel lezárt sárgás pergameneket azonban gyorsan elorozza rémes nagynénje és nagybátyja. Harry tizenegyedik születésnapját egy hatalmas, bogárszemű óriás, Rubeus Hagrid zavarja meg, és elképesztő híreket hoz: Harry Potter varázsló, és felvételt nyert a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Ezzel elkezdődik egy hihetetlen kaland!


Mindenkinek további szép napot kívánok! 
Luca

A nap kérdése:
-Olvastad már a Harry Pottert? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...