2020. március 8., vasárnap

Februári hónap összegzés 2020

Sziasztok kedves Olvasóim! Megérkezett a Március, a tavasz kezdő hónapja. Ha visszagondolunk milyen eseménydús volt a Február: farsangozhattunk, vagy épp átvehettünk egy Valentin napi virágcsokrot. A hideg ellenére jól érezhettük magunkat. De most jöjjön a Februári hónap összegzés! 😆
Mi volt a kedvenc könyved ebben a hónapban? 
Erin Butler: Mr. Darcy nyomában
Akkora hatással volt rám ez a könyv, annyira romantikus, tinédzsernek íródott volt, hogy most szándékozok majd elolvasni egy Jane Autsen regényt. Szerintem nagyon jó olvasmány. 

Mi volt a legrosszabb könyved ebben a hónapban? 
Fejes Gabriella: Ki lehet ő? című könyve nem nagyon jött be. Ez egy rövid mese, versekbe formálva. Nem volt vele nagy bajom, de a rímek eléggé elcsépeltek voltak, ezért tartottam rossznak. 

Mennyi könyvet olvastam ebben a hónapban? 
17 könyvet olvastam. Aranyos ez a szám, kedves mint a napsugár. 

Mennyi oldalt olvastam ebben a hónapban? 
1394 oldalt.

Mennyit karcoltam a Molyon? 
39. Majdnem 40 😊

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
Tudom, tudom, igen kicsi szám, de valamiért nem fogott meg engem annyira idézet, szóval így csak 2 született.

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre? 
7. Pont az a szám, ahány évesen iskolába lép az ember. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen néztek meg? 
Ebből kettő is van. 7-en olvasták el a Judy filmről készült értékelésemet és a februári Retrock bejegyzést. 

Melyik volt a legnézetteb bejegyzés? 
12 ember olvasta a Mr. Darcy nyomában értékelésemet. Ez is kevéske szám, de nagyon örülök ennek is. 

,,A Február az a hónap, amely igérettel szolgál az előttünk álló évről, a rügyek még nem pattantak fel,  a hajtások még alig dugták ki fejüket a föld fölé" 
Sara Crowe 

Mindenkinek további szép napot kívánok! 
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...