2020. április 18., szombat

Holden Rose: Nita, Gil és én értékelés

  Sziasztok kedves Olvasóim! Ma egy novelláskötettel jöttem hozzátok. Nyomozás, titok, rablás, bujdosás, rendőrség, három gyerek, 6 rövid történet.
   Ez a kötet a Howard Matheu különös esetei sorozat hatodik része. Már megszokhattuk, hogy ez egy nyomozós sorozat, melyben mindenféle titkok, csalások és rablások leleplezésére kerül sor. A könyv tartalma:
- A kutyaházas eset
- A fekete furgon
- Elcserélt nadrágok
- Rések a kerítésen
- Az aranykapu rejtélye
- Két óra című 6 rövid történetet foglalja magába. 
   Nita, Gil és Howard új kalandokkal találkoznak. Ezeket a rejtélyeket bizony megkell oldani, nincs mese. 
  Ezt még a tavalyi könyvfesztiválon vettem a Főnix Könyvműhely standjánál. Rá egy évre, azaz most tudtam csak elolvasni. Az elején azt hittem, hogy ezt már kinőttem mivel az akkor még utolsó részét 3 évvel ezelőtt olvastam ki. De meglepő volt, hogy most sokkal jobban tudtam élvezni. Bele kellett jönnöm ezalatt a 3 év alatt az olvasásba. Most tudtam nevetni a vicceken, izgultam, élveztem. Lehet, hogy 7 éveseknek ajánlják, de érdemes felnőtt fejjel is kézbe venni. Ez olyan mint a Kis herceg. Más korosztályban mást hoz ki az emberből. Én 3 évvel ezelőtt nem voltam annyira komoly, annyira művelt, mint most. Talán ezért is tudtam vele ennyi idősen azonosulni a könyvvel. Mikor már láttam, hogy mindjárt befejezem, elszorult a szívem. Mondtam magamban: még, még, én ezt nem szeretném befejezni. Sok élményt szeretnék még megélni Nitával, Gillel és persze Howarddal. Mert tényleg, őszintén fantasztikus volt mindegyik történet. Bár volt tényleg egy nagyon kedvencem. Ez a Fekete furgon volt. Azon annyit tudtam röhögni. Abban a helyzetben teljesen felismertem magam. Mintha csak én lettem volna. Lehetett nagyokat nevetni, gondolkodni, megrémülni, ámulni és bámulni. 

Fülszövege: Hat rövid történet került ebbe a kötetbe. Úgy hívják az ilyeneket, hogy novella.
Van elejük meg végük is, de nem elég hosszúak, hogy külön-külön megjelenjenek.
Taknyos Horace-nak eltűnt az órája, Gil labdája beesett az utca legvadabb kutyájának udvarára, egy fémérzékelős kapun ki-be járkáltak a bűnözők, Hanna apukája egyre nagyobb tárgyakat veszített el, de közbeléptünk, aztán egy fekete furgont is meg kellett figyelni, és egyszer nagyon különös öltözködési láz ütötte fel a fejét a környékünkön.
Elmesélem neked, amit minderről tudnod kell.
De vigyázz, mert ezek nem mesék, hanem detektívtörténetek gyerekeknek!
Szeretettel ajánlom 7-12 éves gyerekeknek és minden szülőnek!
Holden Rose

  • Könyv: Holden Rose: Nita, Gil és én
  • Kiadó: Főnix Könyvműhely
  • Kiadás helye: Hajdúböszörmény
  • Kiadás éve: 2017
  • Oldalszám: 208
  • Kötés: Puhatáblás
  • ISBN: 9786155632563
  • Illusztrálta: Varga Zsolt
  • Megjelenés időpontja: 2017. szeptember 29.
  • Hány éves kortól ajánlom? +7
  • Csillagozás: 5/5

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok!
Luca

Képek forrása: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...