2020. április 12., vasárnap

Húsvéti book tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Mindenkinek kellemes Húsvétot kívánok! Ez alkalomból kitöltöm a Húsvéti book taget! (Nyugi, a könyvértékelések sem fognak elmaradni, csak most átraktam azokat jövőhétre.)

1. Nyuszik: Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása
Imádtam Katie D. Anderson: Csók és szájfény könyvét. Sok bejegyzésemben szerepelt már, mert annyira szeretem. Baromi izgalmas storyról beszélünk. Letenni nem bírtam. Nagyon nagyon örülnék ha lenne második része. 

2.Tojás: Egy könyv, ami meglepett
Mörk Leonóra: Ködkirálynő könyve igazán meglepett. Nem erre a cselekményre számítottam. Teljesen másképp alakult ki a fejemben amikor belekezdtem. De így is lehetett élvezni, sírni, nevetni, mosolyogni rajta. 

3. Vadászat: Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod
Tyű, Matt Haig: Igazmondó Glimpijénél iszonyat sokat szenvedtem. Minimum 4 hónapon keresztül szaladgáltam nem egy könyvtárba, de sajnos mindig kivették. Úgy örültem amikor megkaparintottam, hogy sikitítani tudtam volna. A sok fáradozás megérte végül. 

4. Bárányok: Egy gyerekkönyv, amit a mai napig élvezel
Mondhatod ezt egy mesekönyv rajongónak. 😄De ha választani kéne, akkor a Bogyó és Babóca sorozat lenne. Imádtam és imádom még most is felnőtt fejjel. 

5. Tavasz: Egy könyvboríró, ami a tavaszra emlékeztet
Ez annyira aranyos, színes, hogy a tavasz jut róla eszembe. Hisz' tavasszal annyi sok szép színes virág nyílik, el sem lehet mondani mennyire gyönyörűek. Ez a borító is hasonló mint a tavasz.

6. Feltámadó a halálból: Egy könyv egy elhunyt írótól
Mivel tegnap volt a költészet világnapja, megosztom veletek is ki legkedveltebb költőm. Igen, jól látjátok, Ady Endre. Ez az egy könyvem van tőle, de nagyon szeretem esténként olvasgatni a verseit. Egy kis reményt adnak. 

7. Kosarak: Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel
Húha, szerintem ne soroljuk. Jelenleg 358 könyv szerepel a kívánság listámon. Szóval....

8. Cukorka: Egy könyv, ami édes
A Micimackó annyira cuki, édes, aranyos, szívmelengető volt. Ezekben a szomorú, nehéz napokban jól esik egy ilyenfajta kis szeretetlöket. 

9. Csipogás: Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a book tag-et!
Gyertek ti is ha van kedvetek, töltsétek ki ti is @MóroczMárk és @Gina99 🙂

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Mindenkinek kellemes Húsvétot! Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok! 
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...