2020. április 23., csütörtök

Magyar Katalin: Ének a küszöb előtt

 Sziasztok kedves Olvasóim! Pöttyök, pöttyök és még több pötty! Egy újabb pöttyös könyvet sikerült kiolvasnom. Ám ez más volt mint a többi. Kivételesen ez nem lett a kedvencem. Meg szeretnéd tudni miért? Görgess lejjebb! 
  Magyar Katalinnak ezenkívül még egy pöttyös könyve került még nyomtatásba. Ez a Jeripusz címet kapta. Érdekesen hangzik mi? Ezt a könyvet már sokszor láttam, leginkább az interneten találkoztam vele. Ez is igen híres könyve az írónőnek.
   Klára kap egy gyönyörű határidő naplót. Úgy gondolja, hogy ez az ő regénye lesz. Leír majd minden fontosat és kevésbé fontosat. Elképzelése szerint nagykorában kiadatja majd. Tini szerelem, elfogadás, halál, anorexia, alkoholizmus szerepel benne. De nagyon élvezhető egy történet.
   Ezt a könyvet egy nagyon kedves nénitől kaptam. Már a címétől libabőrös lettem. A borítójából ítélve romantikus egy darab. Volt is benne szerelmi szál. Annak nagyon örültem. De az eltűnt a folytatás során. Így kicsit/nagyon csalódtam benne, mert én egy szerelmes tini storyra voltam "kiéhezve". Azt hittem ez is hasonló lesz mint a Bezzeg az én időmben. De nem. Még tartottam magamban a reményt, hátha a végén felbukkan a nagy szerelem, de nem. Emiatt nagyon elszomorodtam. Bár nem ítélem el nagyon, mert aranyos kis könyvecskét sikerült elolvasnom. A főszereplőnk nagyon segítőkész, az iszákos szomszédjának segít leszokni az ivásról. Újra életet ölteni belé. A komor, sírós, magába roskadó szomszédnak. Így azért volt miért izgulni, de nem pótolta azt amit vártam volna. Ez is egy ilyen limonádé könyvnek sikerült.  Aminek nagyon örültem, hogy akkoriban menőnek számító énekeseket, együtteseket említettek meg benne. Köztük Kovács Katit, az LGT-t és még sok mást. Jó korleíró regény született belőle.  Összegzésben, aranyos volt, gyorsan lehett vele haladni, egyszer megéri elolvasni, de nem lett a kedvencem. 

Fülszövege: Zódor Klári szorgalmasan rója nap mint nap a sorokat újdonatúj naplójába. A tizenhárom éves, testvér nélkül felnőtt, koraérett – és ráadásul örökké fölös kilói miatt aggódó – kislány azonban szinte észrevétlenül fölhagy az írással, s most már áradó bőbeszédűséggel, sok humorral meséli tovább élete folyását: csetlés-botlását a felnőttek titkokkal terhes világában, bimbózó érdeklődését a másik nem iránt, a zene ellenállhatatlan vonzását, rajongásból és fondorlatos bölcsességből szőtt barátkozásait. Igazi, mai csitrit rajzol meg Magyar Katalin a Pöttyös sorozat új darabjában, akárcsak korábbi, nagy sikerű leányregényében, a Hej, Krisztiná!-ban. A kötetet Görög Júlia illusztrálta.


Remélem tetszett a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot. Szép napot kívánok! 
Luca

Képek forrása: Pinterest

2 megjegyzés:

  1. Én már kétszer olvastam,szerintem sem a legjobb,hangulat kell az elolvasásához.A nnak idején én is másra számítottam,de még így se bántam meg hogy pénzt adtunk ki érte.Lett esetleg kedvenc szereplőd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon tudtam azonosulni Klárival, mert teljesen áttdutam érezni az ő helyzetét. Én sem vagyok az a nagyon vékony és engem is sokszor csúfoltak emiatt. De Bora szerepébe is bele tudtam magam élni, milyen fájdalmai lehettek szegénynek.

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...