2020. május 17., vasárnap

Moly tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Molyon kihívott @Cendrillon0002 egy olyan tagre amiről még sosem hallottam de nagyon megtetszett. Mivel most épp olvasás közepén vagyok így (nem könyvértékelést írok) ezért úgy gondoltam, hogy úgy is nálunk esik az eső, nincs is jobb mint egy tag. Méghozzá egy olyan oldallal kapcsolatban amit én imádok és az indított el nagyon sok mindenben. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani az üzemeltetőknek, segítőknek, és mindenkinek aki ebbe a közösségbe tartozik!❤️

1. Mióta vagy te is moly?
2017.december.10-én regisztráltam. De rá fél évre lettem aktív használója, addig csak könyveket kerestem rajta és azt is csak ritkán.

2. Hogyan találtál rá a molyra?
Bevallom, erre nem igazán emlékszem, de úgy rémlik mintha egy könyv címet írtam volna be a google-ba és természetesen kiadta hogy a moly.hu-n is fent van ez a könyv. Aztán ráléptem a főoldalra és már akkor is tudtam hogy én megtaláltam a helyem.

3. Hány könyvet jelöltél meg kedvencnek?
79 csodaszép könyv van amit szeretek.

4. Hány embert figyelsz, és miért?
407 embert. Azért mert mindegyikükben látok valamit, ami miatt úgy érzem hogy megérdemlik hogy egy követővel gazdagodjanak, velem, és mert szeretnék kialakítani velük olyan kapcsolatot, ami számomra nagyon fontos. Igazából kicsit furcsa ez a követősdi. Hisz' csak virtuálisan ismerem őket és a való világban lehet nem is olyanok amilyennek elképzeltem őket. Ettől mindig is félek/féltem. Sajnos nem mindig úgy alakul a molekula, de bízom benne, hogy a legtöbbje kedves, segítőkész, aranyos és jó ember a való világban is, nem csak az interneten.

5. Melyik a kedvenc könyved, amit a legjobban szeretsz?
Két ilyen könyv van, és talán amit most olvasok, az lesz a harmadik. Az egyik David Levithan: Nap nap után, a másik Riskó Géza: R-Go. Ezeket már egy csomószor megemlítettem a bejegyzéseimben, mert tényleg imádom őket.

6. Melyik szereplővel tudtál azonosulni a Harry Potterből?
Nem tudom ez hogy tartozik ide, de azt hiszem Harryvel. ☺️

7. Miért szereted a molyt?
Mert az ember itt ugyanúgy elbújhat a világ elől mint nekem az olvasásban, a zenében. Nem kell önmagadat adnod, vagy épp azt mutathatod meg, és érzed hogy ide tartozol. Mert segítőkész emberekre találhatunk. Azt is szeretem benne, hogy nem csak a könyv a központi téma. Én az olvasás mellett nagyon sok mindent szeretek csinálni. Ezeket megmutathatom, érdeklődhetek velük kapcsolatban, beszélgethetek róluk különböző zónákon keresztül. Mert olyan kicsi a világ, hogy fix hogy akad olyan ember, aki velem együtt érez. Én pl.: imádok festeni, rajzolni. Akkor a megfelelő zónába tehetek ki karcot (másnéven posztot).

8. Leltél barátokra itt?
Igen. Nagyon sok barátra. Vagy ha ők nem is tudják, de én imádom őket. Nem tudom felsorolni az összeset, de kiemelnék egy pár ilyen megbízható molyt. @beeceboca @caledoniavalley @szmelus @brigus_27

9. Mi a kedvenc színed?
Mindegyik színt egyformán szeretem, de a 3 top kedvenc a: kék, lila, zöld. Bár mostanában nagyon megszerettem csak simán a barnát, meg a bordó- mustár sárga kombinációt.

10. Melyik könyvet szereted a legkevésbé?
Tyű, anyám! Nagyon nehéz ez. Bár ha jobban belegondolok akkor Kathryn Lamb: Randivonal című könyve nem annyira tetszett, de még így is 4 csillag nálam. Egyszerűen nem tudok utálni könyvet 🤣

11. Tetszett ez a karc, ha igen miért? Ha nem, miért nem?
Nagyon tetszett. Kis szórakozás az esős időben. Iszonyatosan feldobta a kedvem. ❤️ Remélem nektek is és jobban megismerhettetek ezáltal.

Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot. Szép napot kívánok!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...