2020. május 14., csütörtök

Miért jó olvasni? Ti válaszoltok

Sziasztok kedves Olvasóim! Most egy egészen rendkívüli bejegyzést írok/írtok. Titeket kérdeztelek hogy nektek mit jelent az olvasás. Miért tartjátok jónak. Ugyanis nagyon fontos az olvasás. Onnan jutsz információkhoz, vele megismersz más világokat. De nem is húzom tovább a szót, inkább mondjátok el ti. 😉

Nekem az olvasás...
A menedék, egy búvóhely a valóság elől. Az olvasás felemel. Boldoggá tesz, ha arra van szükségem. Megymagyaráz mindent ha nem tudom valamire a választ. 

Nekem az olvasás...
Kikapcsolódást elsosorban.Amikor egy nehéz nap(vagy csak egy szimpla nap) után végre van egy kis időm és olvasok.A másik pedig az,hogy el tudok "menekülni" a mi világunkból egy másikba és különböző kalandokat tudok átélni.

Nekem az olvasás...
Kikapcsolódást nekem is elsősorban. Szeretem, hogy a könyvekkel bárki lehetek. Egy királynő. Egyszerű lány vagy képeségekkel teli. Ellátogathatok más valós országokba vagy épp nem valósba. Röviden: könyvekkel bármire képesek vagyunk :)

Nekem az olvasás...
Kalandot, megnyugvást, békét jelent. 🤗❤

Nekem az  olvasás...
békét,nyugolvasásalmat, jelenti! Amikor olvasok akkor teljesen kikapcsolódok és csak a történetre figylek,nincs körülöttem zavaró tényező,mert teljessen a könyvre koncentrálok! És a legjobb hogy főszereplőként élhetem át az egészet! Nekem minden Jót jelent az olvasás❤📚

Az olvasással...
Különleges kalandokat élhetek át, amiket egyébként sosem, olyan helyekre juthatok, ahová a valóságban nem tudnék, és az lehetek, aki csak akarok ❤
Amikor olvasok akkor teljesen  kikapcsol az agyam, és meg tudok feletkezni egy időre a külvilágról, ami időnként már sok 😄 Amolyan menedékként is szolgál 😊

Nekem az olvasás...
Számomra egyfajta utazás egy más világ csodálatos tájaira. Kikapcsol és feltölt.

Nekem az olvasás...
Klisé, de kikapcsolódást. 😊 Sok új kúltúrát, szokást, történelmi kort ismerhetsz meg más szempontjából. 

Nekem az olvasás...
A búvóhelyem a világ elől, mikor olvasok eltűnik a külvilág.

Nekem az olvasás...
Kikapcsolódás. Ha elegem van a világból, csak kinyitok egy könyvet és az eltereli a gondolataimat.❤️

Az olvasás...
Mindig kikapcsol 🥰

Azért jó...
Mert kikapcsol, és olyan mintha több életet élnék. 😊❤️

Nekem az olvasás...
Kiszabadulást a mindennapok megszokottságából. Hogy van hova visszatérnem.

Én az olvasást...
Szeretem mert kikapcsol, feltölt, örömöt okoz és megnyugtat. 😊

Az olvasást....
Nagyon nehéz megfogalmazni, mert a hobbin ezerszer túl mutat. Sokszor gondolok arra, hogy így menekülök el a valós világ elől, de ez se teljesen igaz. Mert nincs mitől elmenekülnöm. Szeretem az életem, nem történnek velem rossz dolgok. Mélyebben elgondolkozva, talán a felfedezés öröme az, ami hajt. Legfőbbképp fantasy regényeget olvasok, és szerintem nem hiába. Új világok, új lények, misztikus tárgyak, természetfeletti erővel rendelkező emberek, mind lenyűgöző és egyedülálló. És imádom felfedezni őket. És mint felfedező, az életem egy napja se telhet úgy el, hogy nem hódolok ennek a szenvedélynek 😊Olvasni azért jó, mert nem csak a verbális képességeinket fejlesztjük ezáltal, hanem a látóterünk is ezerszeresére megnövekszik. Nem csak a szókincsünk, hanem a fogalomtárunk bővül, és ezáltal sokkal választékosabban és szebben tudjuk kifejezni magunkat. Nem beszélve arról, hogy sokaknak erőt ad egy történet és segít átlendülni egy nehéz időszakon. Mindannyian mások vagyunk, és mindannyian mást találunk benne jónak. Ezért is annyira csodálatos😊

Reméltem hogy kedvet kaptatok az olvasáshoz és megtudtátok ki mit tart róla. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...