2020. június 7., vasárnap

Májusi hónap összegzés

Sziasztok kedves Olvasóim! Eléggé esős volt ez a Május, de semmi sem tántorított el attól, hogy olvassak és hogy Júniusban megérkezzen a Májusi hónap összegzés. Nézzétek meg, miket olvastam az előző hetekben. 🌼
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban?
Mivel nem volt könyvtár, az idő is eléggé álmosító hatást gyakorolt rám, ezért csak 5 könyvet sikerült kivégeznem. Na meg egy pár átcsúszott Júniusra. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod?
984 oldalt. Hát igen, ezzel az 5 könyvvel kevesebbek is az oldal számok. Általában nálam meg meg szokott lenni a havi 1000.

Mennyit karcoltam molyon?
Ez is eléggé kicsi számmal ment, 36 tartalom került ki. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Nem szoktam idézni, de ez a Kertvárosi pletyka nagyon sok jót hozott nekem. 12 idézetet hoztam belőle. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre? 
Ugyanannyit mint Márciusban, tehát 8-at. 

Melyik volt az a bejegyzés amit kevesen olvastak?
A karantén book taget olvasták kevesen. Csak 16 megtekintés érkezett. 

Melyik az a bejegyzés amit sokan olvastak?
Úgy láttam nagyon érdekelt titeket a moly tag. 36 ember olvasgatta.☺️

Mi volt a legrosszabb könyv?
Az Ábel a rengetegbent kezdtem el olvasni, a 30.oldalig jutottam vele, ugyanis nem volt egyszerűen idegzetem hozzá az iskola mellett. 

Mi volt a legjobb könyv?
Egyértelmű, Koltai Róbert: Sose halok meg? Az első 75. Imádtam és nem tudok mit róla mondani csak azt, hogy a legjobb!! Na meg persze a Kertvárosi pletyka, de az már átcsúszik Júniusra. 

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok! 
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...