2020. június 6., szombat

Ruby Saw: Kertvárosi pletyka (értékelés)


Sziasztok kedves Olvasóim! Egy fantasztikus, szerelmes, izgalmas és egy új kedvencről írok. Ez nem más mint Ruby Saw: Kertvárosi pletykája. Görgess lejjebb ha kíváncsi vagy az értékelésre.
  Queen és anyukája egy kertvárosba költöznek azzal a tudattal, hogy itt majd jobb életük lesz. Hát nem egészen. Teljesen felborul az életük. Vajon tényleg gyilkos a szembe szomszéd? Miért ilyen furcsa Jamie? Cordelia mit titkol? Mik történnek a nő egylet gyűlésein? De ami a legfontosabb, Queen megtalálja a szerelmet? 
     Ezt a könyvet már régebben kinéztem magamnak. De sosem gondoltam volna, hogy egy hirtelen lehetőség folytán el tudom olvasni. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani az írónőnek!❤️ Először kicsit bizonytalan voltam benne, hogy el tudom e majd olvasni ezt egy másik könyv mellett is. De mivel szeretek nyitott lenni az új dolgokra, azt mondtam: egye fene! Belekezdtem. Az eleje még nem volt annyira izgalmas. De ami utána jött....arra nincsenek szavak. Amikor megtudtam, hogy a másik főszereplőt, Alexet Keanu Reeves-ről mintázták, felborult velem a világ. Imádom ezt a színészt. Az első filmem tőle az Édes november volt. Szóval onnantól kezdve még jobban érdekelt a könyv. Képzeljétek, épp az egyik nap ment a tévében a Ház a tónál című film. Akkor jött az, amire nem számítottam. Akit Keanu Reeves alakított, Alexnek hívták! Mondtam: na, jó!!! A könyv beli Alex pedig még leszerelt katona is volt. Első látásra beleszerettem. Bár egy kicsit már le kéne állnom azzal, hogy könyves szereplőkbe zúgok bele. De most térjünk is vissza a valóságba! Az egyre jobban erősödő izgalmak, kalandok, rejtélyek miatt, szó szerint nem tudtam letenni a könyvet. Én nem szoktam este olvasni, de nem bírtam magammal és egyszerűen folytatnom kellett! Van az az érzés, amikor ülök a könyv felett, és amikor megcsókolják egymást a szereplők, akkor mosolyognom kell. Ez nem egyszer történt velem ennél a könyvnél. Az érzelmek úgy kiültek az arcomra, hogy a húgom azt hitte megőrültem. Valahol könny szökött a szemembe, valahol nevettem, valahol mosolyogtam, valahol remegett a kezem az izgalomtól, valahol még fel is sikítottam. Szerintem ez a jó alkotás titka. Legyen az jó, vagy rossz, elindít valamit az olvasóban. Bennem egy lavinát indított el. Amiben az összes érzelem benne volt. Ezekben a napokban, ha ezt a könyvet vettem a kezembe, kisütött felettem a nap. Van ennek folytatása is, de ahhoz hogy teljes legyen a kép, majd el szeretném olvasni szintén az írónőtől a Csak két lépés Észak könyvét, mert ha jól tudom, ezek összetartoznak. Azon kívül nagyon örülnék ha lenne még további része. Ezzel az olvasmánnyal örökre a szívembe zártam az írónőt és sok sok könyvet tervezek tőle még lapozgatni. Le a kalappal előtte, csak így tovább, nem is tudom még mit lehetne mondani, sok sikert, minden jót kívánok! Na meg persze jó könyv írást! Ezt a regényt viszont minden romantikus rajongónak ajánlom! Nem fogtok csalódni benne, ezt garantálom. Inkább az a "tünet" fog kijönni rajtad, hogy nem tudsz elszakadni tőle! Találtam egy új kedvencet. Megérte elolvasni.❤️

Az írónő honlapja: http://rubyverzum.gportal.hu/
Instagramja: https://www.instagram.com/iamrubysaw/ gyönyörű képeket készít!

  • Kedvenc idézet: ,,Amíg te nem jöttél, burokban éltem. Ellöktem magamtól mindenkit, de valahogy mégis megcsillant a remény. A remény te vagy"

Fülszövege: Fura ​közösség a kertváros. A pletyka ott még a fénysebességnél is gyorsabban terjed. A new york-i Whisper Lane kicsiny közösségében legalábbis ez így van. A minden lében kanál Cordelia Hemingway-nek, a nőegylet vezetőjének napi rutinja, hogy hazugságokat gyártson. Ezzel azonban a saját életében akar valamit elrejteni.
Az ápolónő, Kimberly Denise Whisper Lane-be költözik a válása után húsz éves lányával. Queen Weston a nyüzsgő nagyvároshoz van szokva, fájdalmasan érintette a költözés, de próbál alkalmazkodni az édesanyja miatt is. A lányra hamar felfigyel a szomszéd fiú, és mindent bevet annak érdekében, hogy a szobájába édesgesse az elvont Queent.
Kimberly próbál asszimilálódni, és Cordelia nyomására csatlakozik a nőegylethez, amiről hamar kiderül, hogy nem csak egy ártatlan szervezet. Queen is igyekszik csendes tagja lenni a lakóközösségnek, de nem tudja sokáig magában tartani az ellenszenvét az ott élők iránt.
Alex Austin, az ex-katona, a csendes szembe szomszéd, akiről azt pletykálják, hogy megölte a feleségét és a puszta kezével ásta el a helyi temetőben, majdnem elgázolja a fiatal lányt az éjszaka közepén. Ez a véletlen botlás olyan események sorozatát indítja el a csendes kertvárosban, ami fenekestől felfordítja majdnem mindenki életét. Queen és Alex között először barátság, majd szerelem szövődik.
Vajon hogy tetszik ez a kapcsolat a közösségnek és Kimberly-nek? Vajon minden pletyka igaz, ami Whisper Lane-ben terjeng? Kiderül, hogy mit titkol Cordelia Hemingway?

Hány éves kortól ajánlom? +18
Csillagozás: 5/5

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok! 
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...