2020. június 2., kedd

Retrock- életem dal címek szerint


Sziasztok kedves Olvasóim! Molyon kihívtak egy hasonló book tagre, azt is majd meg szeretném csinálni, de mivel elmaradt a Retrock bejegyzés, ezért úgy gondoltam, hogy a könyvek helyett zene címeket rakok be. Szóval életem dal címek szerint. Remélem tetszeni fog nektek. 

1. 1. Ki vagy, mi vagy?

Abba: Dancing queen
Mert imádok táncolni. Főleg jó zenékre. 💃

2. Hogyan jellemeznéd magad?
Edda: Gyere őrült
Szeretek dilis lenni. Mert akkor elfeledem minden gondom és élvezem az életet. Sokszor hülyének néznek, de épp ez a fantasztikus benne. Hogy még azokra sem figyelsz akik ezt mondják. 🤪

3. Mit jelent számodra az élet?

Hungária: Micsoda buli
Az élet egy nagy buli. Elkezdődik, jól érzed magad, vannak jó és rossz pillanatai is. Egyszer véget ér, de ezt mindenki tudja. Addig is élvezni kell. 👩‍🎤

4. Hogy érzed magad?
Szikora Róbert és Görbe Nóra: Ne bánts! 😶


5. Írd le a mostani lakhelyed!
Generál: Száz éves kút
Ami ennek a dalszövegében van, most legszívesebben ott lennék. Egy ilyen kellemes, nyugodt kertben, a virágok között, egy rom mellett amin átsüt a nap. 🏚️ 

6. Hová utaznál?
Neoton família: Monte Carlo
Igazából bárhová elmennék ahol nincs olyan rossz idő mint ami az elmúlt napokban volt. Nagyon szeretnék végre egy teljes napsütéses hetet. Amikor egyszer sem kúszik az égre egyetlen fekete felhő sem. ☀️

7. Írd le a legjobb barátodat!
Marcellina: Te vagy a sztár
Az emberi legjobb baránőmről beszélünk és nem a másik bff-emre, a zenére?Vegyük  az elsőt. Az az energia, elhatározás, kedvesség, jó lélek ami az én legjobb baránőmből fakad...leírhatatlan. Közösen legjobban a Mamma miás számokat szeretjük, de mivel most címből "építkezünk" ezért szerintem ez illik hozzá. Mert tényleg egy sztár. 

8. Milyen a párkapcsolatod?
R-GO: Rég várok valakire
❤️

9. Mi számodra az álommunka?
Hungária: Multimilliomos jazz dobos
Amúgy nem. Csak ez akadt a kezembe. De valahol igaz is, mert meg szeretnék tanulni dobolni, szóval.... 🥁

10. Mi a kedvenc állatod?
Republic: Repül a bálna
Mindegyik állatot szeretem. Mivel most per pillanat ez jutott eszembe, ezért legyen a bálna. 🐋

Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok! 
Luca

2 megjegyzés:

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...