2020. június 12., péntek

Marvel book tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Molyon @BeerSeeGirl és @Éva_Kovács hívott ki egy Marvel book tagre, ami nagyon érdekes, ugyanis nem szoktam Marvel filmeket nézni. Jó ha 4 dbot láttam. Már vagy mióta mondom magamnak hogy most megnézek egyet, de egyszerűen nem jutok el odáig. Szóval, azt sem tudtam milyen képet keressek ki adott szempontokhoz. 😄 Nem dumálok tovább, inkább lássuk mi lesz ebből.😁

1. Vasember – Egy könyv, ami több, mint 500 oldal
Igen, csak az elejét láttam még a Vasembernek annak ellenére hogy imádom Robert Downey Juniort. De ami késik... Na de térjünk is a tárgyra. Szerintem ehhez a szemponthoz legjobban a kötelező olvasmányokat lehet leginkább kötni. Én az Egri csillagokat választottam, ami több mint 600 oldalas. Mármint amit én olvastam. Mert van 400, meg 500 is. Anyám, mennyit szenvedtem vele!


2. Fekete özvegy – Egy fekete borítós könyv
Erről a filmről így hallatra nem ugrik be nekem Scarlett Johansson képe, de ha elém raknak egy ilyen⬆️ fotót, akkor talán talán. Fekete borító. Erről viszont a Rupi Kaur:Tej és Méz jut eszembe amit néha néha olvasok, ugyanis ez egy verses kötet. Tudom ajánlani, főleg tiniknek.

3. Amerika kapitány – Egy könyv, aminek a története Amerikában játszódik.
Ezekből a filmekből max a negyedét ismerem, így természetesen az Amerika kapitányt sem láttam. Csak azt tudom róla hogy van egy amerikai zászló színébe öltözött pasi, aki megment mindenkit. 🇺🇸 Amerika. Új kedvencemet ide csatolnám Ruby Saw: Kertvárosi pletyka. Egy amerikai kertvárosban játszódik.

4. Skarlát Boszorkány – Egy könyv, amiben mágia van
Erről meg végképp nem hallottam semmit. Szóval többet koncentrálhatok a könyvre. Ide mindenképpen a Harry Potter sorozatot raknám be. Abba annyi mágia van, hogy csak na. Mit tudnék még mondani róla, hisz ezt mindenki ismeri. Tudják hogy világszám, vagy legalább hallottak róla, a fiúról akinek a homlokán villám jel van.

5. Thor & Loki – Egy könyv, ami testvérekről szól
Itt meg már végképp el vagyok veszve. Remélem jó képet csatoltam. 🙏 Testvér. Huh, egyből Mary-Kate Olsen és Ashley Olsen 16 leszek című könyvsorozata jut eszembe. Ezt még könyvmolyságom elején kezdtem el. A második részig jutottam eddig, mert nem találtam a könyvtár polcain. 😁 Nagyon el volt dugva egy sarok legmélyére. Szinte láthatatlan volt. Most meg már nincs akkora kedvem hozzá, úgy emlékszem hogy régen is nagyon szaggatott volt a story.

6. Hangya – Egy könyv, amiben állatok szerepelnek
Bevallom őszintén (mert én ilyen bevallós fajta vagyok 😄) ez az egyik legutáltabb Marvel filmem. Ha ezzel valakit megsértenék, előre is bocsánat. Ezt kivételesen láttam és nekem nagyon nem jött be. De hogy ne öljetek meg, jöjjön a könyv. Nagyon élveztem annak ellenére hogy gyermekkönyv, Tea Stilton: S.O.S. Állatmentőket. Tele volt aranyos állattal, na meg egy fergeteges storyval.

7. Hulk – Kedvenc mesekönyv
Ennek mindig a legvégét láttam. 🤦De azt tudom, hogy a Goldberg családban a halloweenos részben Berry Goldberg Hulknak öltözött. Ti szokták nézni azt a sorozatot? Én imádom. Hát, mesekönyvek. Ezt most komolyan tőlem kérdezik?? Így most azt mondanám hogy Both Gabi: Kakaókatona és Tejhercegnő nagyon aranyos és élvezhető volt gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt.

8. Tél Katonája – Egy könyv, aminek a története hideg helyen játszódik
Bocsi, fingom sincs ki az a "tél katonája" 😆 Most is vannak kétségeim azzal kapcsolatban hogy jó képet illesztettem be. Adja Isten hogy jót!🙏 Ennyi erővel én is írhattam volna egy könyvet a lakásomról, mert annyira szokott menni a fűtés mint Mark Wahlberg a holdra. De ha tényleg könyvben gondolkodunk én Catherine Rider: Csók New Yorkban című könyvét mondanám. Azért eléggé hideg lehet karácsonykor New Yorkban. Nem?

9. A Galaxis őrzői- Egy könyv ami galaktikus hatást gyakorolt rád
Ezt a szempontot én csináltam csak azért hogy legyen egy halvány fogalmam arról mit is írok. Nálam a the Best Marvel film a Galaxis őrzői. Méghozzá a második része. Abban Groot mindent visz. Szinte minden héten lejátszák a Viasat 3-mon. Nagyon csíphetik ők is. Galaktikus hatás. Rejtő Jenő (P. Howard): Egy bolond száz bajt csinál. Ez az a könyv amitől szinte szárnyaltam. Vagy a nevetéstől, vagy az izgalomtól.

Remélem nem szúrtam el magyon ezt a book taget. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

A nap kérdése;
- melyik a kedvenc Marvel filmet?
- Isnered ezekből valamelyiket?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a tag! :) Én asszem ezek közül csak Lokiékat láttam, meg a többit úgy darabokban nem vagyok oda ezekért annyira. :D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett ,szerintem ha bármikor is beleveted magad érdemes sorban nézni.Vannak ilyen képek googleon hogy kronológiailag hogy nezhetok.A vasemberVaz első,Thor is valahol az elején van.Én csak a Vasember tartottam be rendesen 😅Később kihagytam dolgokat.A Hulkra pl. nem voltam kivancsikivancsikcsak megkerdeztem valakit,mirol szol

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...