2020. július 28., kedd

1. Blogszülinap

Sziasztok kedves Olvasóim! Egy döntő pillanathoz érkezett a blog. Ma van a szülinapja! 🎂Egy évvel ezelőtt ezen a napon hoztam létre a www.csakegyluca.blogspot.com-ot!🎊 Nagyon durva! Eltelt egy év! Iszonyat hálás vagyok nektek amiért mindig mellettem áltatok, támogattatok, olvastátok a bejegyzézeimet, írtatok alá, még sorolhatnám. Ha így végiggondolom ezt az egy évet, hogy mennyit fejlesztgettem, törődtem vele, hogy milyen élményeket éltem meg vele és szereztem általa barátokat, csodával határos ez a helyzet. Nagyon köszönök nektek mindent!❤️ Imádlak titeket és csak így tovább!💕 De nem is húzom tovább a szót, kezdjük is a bejegyzést. Kértelek titeket, hogy kérdezzetek tőlem bármit és én ebben a blogszülinapi bejegyzésben válaszolok rájuk. ☺️ Többször kérdeztétek ugyanazt, ezeket a kérdéseket "egybeolvasztottam". 🤗

Melyik könyv szeretette meg veled az olvasást? 😊
Az első olyan könyv, amit magamtól olvastam el (mert előtte voltak kötelezők is) az Geronimo Stilton: Szerelem akár a sajt.... című regény volt. Ez indított meg ezen a pályán. Az a humor ami ebben volt, felnyitotta a szememet, hogy: mi van ha a többi könyv is ilyen jó? Így lettem könyvmoly💙

Melyik évben olvastad a legtöbb könyvet és mennyi volt az? 
Mivel 2 éve kezdtem el jobban törődni a moly.hu-val, ami ugye számolja az éves elolvasott könyveidet, így eddig a 2019-es számokat tudom megosztani veletek, mert az ígérkezik eddig a legtöbbnek. Ez a szám összesen 214 könyv. Nagyon büszke vagyok rá. Most 2020-ban összesen 88 könyvet olvastam, ami annak is köszönhető, hogy nem tudtam annyi mesekönyvet kivenni a könyvtárból, mert zárva volt. De ennek az eredménynek is nagyon örülök. 

Mizújs? 
Meg vagyok. És te?☺️

Mi eddig a legpozitívabb illetve a legnegatívabb élményed a bookstagrammal kapcsolatban?
LEGNEGATÍVABB: egy ember, aki nagyon megbántott és nem először és nem csak a bookstagrammer világban. De erről nem nagyon szeretnék beszélni ebben a boldog bejegyzésben. Egy nagyon jó idézet ehhez, a legjobb orvostól, egyenesen Doktor Bubótól: ,,A kicsi megnő, a részeg kijózanodik, a beteg meggyógyul, de a hülye, az sajnos megmarad hülyének"
LEGPOZITÍVABB: Ti! Ti vagytok az én pozitív oldalam! A ti véleményetek, segítségetek, támogatásaitok, az a sok dícsérő üzenet és levél. De nem csak a ezek a fontosak, hanem az, hogy mennyi embert, barátot ismerhettem meg általatok és a bloggerkedés által! ❤️

Ha tehetnéd, kialakítanál egy könyvtárszobát, vagy inkább vennél egy könyvesboltot?🤔
Nagyon jó kérdés! 🤗 A könyvesbolttal kapcsolatban biztos nagyon sok a munka, a rendelések meg az ilyenek, de biztos nagyon jó érzés hasonló könyvmolyoknak eladni regényeket. De én inkább a könyvtárszobát választom, amin már több mint 3 éve gondolkodom. Remélem, hogy egyszer megvalósíthatom ezt az álmot is. 💜

Kedvenc film? Színész? Könyv? Író? Együttes? Énekes?😂❤️
FILM: Made in Hungária
SZÍNÉSZ: nem tudok választani, egy csomót imádok!
KÖNYV: húha, ebből is sok van, egyszerűbb moly.hu-n a profilomra menni és ott megnyomni a kedvenc könyvek gombot😄
ÍRÓ: David Levithan
EGYÜTTES: R-GO, Emberek, Audiofuse, EDDA, ABBA...
ÉNEKES: nem tudok választani!!!! A retro zenéket nagyon szeretem, szóval a retro előadók.

Hány éves vagy? 😇
Ti mennyinek tippeltek?❤️🤔

Mész nyáron valahova kirándulni vagy nyaralni?🤗
Igen, egy egy napokra megyünk túrázni, nyaralni Magyarországon belül, de tegnap például Szlovákiában voltunk a családdal, ami nekem nagyon sokat jelentett ugyanis tegnap léptem át életemben először Magyarország határait. Nagyon szép helyen voltunk. ❤️

Jelenleg melyik könyv áll a kívánságlistád elején?😁
Koltai Róberttől olvastam már a Sose halok meg? című könyvet, és elhatároztam, hogy el szeretném olvasni tőle ezt is. Amikor elmegyek mellette a Tescoban, a szívem szakad meg. Azt tervezem, ha egy nagyobb leértékelés, vagy raktárvásár lesz, egyből megveszem. 💛

Melyik az utoljára beszerzett könyved?🥰
A múltkor egy raktárvásáron jártunk, ahol rendesen feltankoltam és nehéz lenne felsorolni az összeset, de tudom hogy ez a könyv került vásárlás során utoljára a kezembe. Szóval Keith Stuart: Kockafiú könyve volt az.

Mit ad neked az olvasás?
Sokan azt mondják, hogy elvarázsolja őket egy más világba. Egyrészt ez a szempont is közrejátszik nálam, másrészt barátokat, embereket szerzek vele, harmadrészt imádok kutatni, nyomozni, információt szerezni. Minden érdekes dolgot megszerezni, csodálatos dolog! Ezeket a legjobb használni az élet minden terén. 🥰

Mi motivál téged az életben? 
Minden. Minden motivál. Szeretek pozitívnak lenni, szóval ha pl. esik az eső, akkor abban is a jót látom: lehet társasozni, vagy olvasni. Az is, hogy szét kell nézni a világban, hogy tudjál mit mesélni majd, és hogy meg tudjam törni a csendet ha arra kerül a sor és valami izgalmasat tudjak megosztani az emberekkel. Mert élni és tapasztalni kell. 😇

Mi a kedvenc idézeted? 
,,Az élet rövid, a világ nagy és én emlékeket akarok"
,,Gyönyörű dal az élet, boldog ki kottát nem követ, ha szívből zenélsz, az égig felérsz. Miért félsz?"

Mizújs? Hogy telik a nyarad?
Egész jól. Nem zökkenőmentesen, de én nagyon jól érzem magam.

Melyik a kedvenc aktuális zenéd? 
Emberek: Hét nap. Ezt akkor a legjobb hallgatni, ha kocsiban utazol sokat.🎼

Könyvet vásárolni vagy könyvtárba járni szeretsz jobban?
Helyhiány miatt, meg mivel imádom a könyvtári hangulatot, ezért inkább az utolsót választom. ❤️

Boldog blogszülinapot!!!!🎉 Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...