2020. július 11., szombat

Nyári film ajánló

Sziasztok kedves Olvasóim! Elvileg ma délutánra esőt mondanak, de hogy nekünk mégis legyen valami nyári hangulatunk, így szeretnék nektek ajánlani egy pár nyári filmet, amitől mindenképpen megjön a hangulatotok.  Tartsatok velem!☺️

1. Mamma Mia!
Ha valaki egy kis romantikusra és humorosra, esetleg egy igazi musicalre vágyik, akkor ezt tudom a leginkább ajánlani. A csodás görögországi tengerpart, a sok jó ABBA zene mindenképpen nyáriasak. 

2. Mamma mia! Sose hagyjuk abba!
Ha már az elsőt láttátok, akkor jöhet a második része is. Biztos hogy könnyet fog csalni a szemetekbe. Olyan jól megcsinálták! Elvileg jön majd a harmadik része, és ez már tuti fix! Egy a baj, hogy kezdenek kifogyni a zenékből, bár azért van még egy pár ABBA music.  Pl.: Ring ring (én ezt nagyon szeretem, tényleg jó) 

3. Dirty Dancing- Piszkos tánc
Egy üdülő, sok tánc, zene és szerelem. A nyolcvanas évekbeli film a 60-as évekbe kalauzol vissza. Jennifer Grey és Patrick Swayze főszereplésével valami bomba siker! Én még akit nagyon szeretek benne, az az anyuka Marjorie Houseman bőrébe bújt Kelly Bishop akit sok más helyen is láthattunk már, köztük a kedvenc sorozatomban: a Gilmore girls-ben. A Dirty Dancing tényleg csodás! ❤️

3. Apád anyád idejöjjön
Ez a film, Erich Kästner: A két Lotti című könyvéből készült Disney-es film. Annak ellenére, nagyon élvezhető és vicces. Én a hangulatát szeretem benne a legjobban. Főleg azt, amikor esik az eső. Ne tévesszen meg, nincs Lindsay Lohannek ikertestvére, mind egy színész játsza a főszereplő kislányokat. Én nem is láttam az eredeti A két Lotti filmet, én csak ezeket a feldolgozásokat. 

4. Kettőn áll a vásár
Ez is az előbb említett könyv történetét dolgozza fel. Az Olsen ikrek főszereplésével fantasztikus! Azt hittem itt szerepeltek legelőször filmben, de miután láttam a Bírlak című sorozatot, olyan cukik voltak benne kisbabaként!🥺 Tudtátok hogy van nekik könyvsorozatuk is? A 16 leszek-ből eddig csak két részt olvastam, de nagyon tetszett az is. Na, de térjünk vissza a filmre! Meg kell még említenem, hogy nagyon sok jó színész szerepel ebben mint pl.: Steve Guttenberg és Kirstie Alley.

5. Nagyfiúk
Itt meg aztán tényleg nagyon sok színész van benne. Fel sem tudnám sorolni. A poén a tetőfokra hág, ugyanis ebben a filmben mindenképpen széjjel fogod magad röhögni. Barátok a saját családukkal (és problémájukkal) kivesznek egy nagy házat, hogy ott nyaraljanak. Hát nem minden úgy sül el ahogy képzelik, de eskü, nem úszod meg röhögőgörcs nélkül. 

6. Éjjeli napfény
Egy igazán szép film. (zsepit elő!) Ha valami tini, sírós pityogós filmre vágysz, akkor ez a legmegfelelőbb. Az apuka benne a legnagyobb forma! Teli van viccel és kalanddal. Ha tetszett a film, akkor ajánlom hogy olvasd el a könyvet is. Nagyon szép és minőségi mindkettő. Én is olvastam, nagyon tetszett. 

7. My girl
Ha még nem akarsz meg álljt adni a könny csatornáidnak, akkor nézd meg ezt a filmet is. A főcímdala a My Girl, újra kivirágzott ennek a filmnek köszönhetően. A második részét is érdemes megnézni, az is nyáron játszódik. De ami mindkettőben benne van, az a humor és az izgalom. 

8. Görögbe fogadva
Ha még nem elég Görögország, akkor itt van ez. Egy idegenvezető, aki mindig a legrosszabb csoportot kapja. Már kezd elege lenni a folytonos rossz szállásból, az utasokból, a buszról nem is beszélve. Na meg a Puki névre hallgató sofőrrel is foglalkozni kell. Na de mi van akkor, ha betalál a szerelem? Nagyon érdekes, izgalmas, romantikus, na meg vicces. 

9. Kipurcant a bébicsősz, anyának egy szót se
Ha a semmiből meghal a bébicsősz, mit kezdesz? Természetesen nem szólsz a szüleidnek. De akkor hogyan lesz pénzed? És a testvéreid? Egy családot összehozó helyzet, korai munkavállalás, a vakáció, fiúk, románcok és nagy szerelmek, titkok és egyéb érdekes jelenetek jellemzik a filmet. Élvezhető nyári limonádé. 

10. A nyár királyai
3 fiú, egy ház, ezer kaland. A magukat ellátó tini fiúk, akik a természet csodáinak és veszélyeinek vannak kitéve, rengeteg kalandot, veszedelmet, ajándékot és veszteséget élnek meg mint testben, mint lélekben. Ez meg aztán tényleg egy nagyon nyári estés mozi, ami nem takar többet, csak azt, hogy élni kell az életet. Meg hogy elkél egy barát. Na jó, akár kettő is. 

Remélem kedvet kaptatok az egyikhez. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

6 megjegyzés:

  1. Ezek olyan jó filmek! 😍
    Azt hiszem lesz pár újranézésem a közeljövőben. 😊

    VálaszTörlés
  2. Szuper volt ez az ajánló♥️♥️
    Ezek nagyon jó fimek😁

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz ajánló, sokat ismerek is a filmek közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ❤️ Az nagyon jó. Próbáltam ismerteket és nem annyira idmerteket is összegyűjteni☺️💕

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...